Spilltoppen VI: Red Steel

Nominert av Tales

• Hot

Stemmer: 0 0,0%
  • Ikke spilt

Stemmer: 0 0,0%

• Totalt antall stemmer
    1

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg blir opptatt senere i kveld, så jeg hiver opp denne nå. Det har ikke kommet noen nye hot eller not-stemmer på forrige på 36 timer uansett.

Den første FPS-en designet fra grunnen opp for Wii. Både skyting og fekting, men funket det egentlig særlig bra?

Informasjon om avstemning:

Utvikler: Ubisoft
Utgitt: 2006
Plattform: Wii

Regler:
- Avstemningen holdes oppe i omtrent tre dager.
- Kun én nominasjon per medlem.

Grillet - hotprosent :
The Legend of Zelda: Twilight Princess - 93 % hot
God of War - 92 % hot
Thief: The Dark Project - 88 % hot
Star Wars: Knights of the Old Republic - 83 % hot
Warcraft III - 76 % hot

Nominasjoner (nominert av):
Vampire: the Masquerade: Bloodlines (Lodin)
Tekken 5 (Nilo)
Fallout (Maximum)
Elder Scrolls IV: Oblivion (K999)
Silent Bomber (Psylopat)
Super Mario World (Agradula)
Paper Mario (Tutankoopa)
Baldur's Gate 2 (Tobias)
Silent Hill 2 (Cock McBalls)
Super Smash Bros Melee (Gekko)
Jet Set Radio Future (Sancti)
Oddworld: Abe's Oddysee (GarlandG)
Shadow of Memories (Aquila)
Fallout 2 (AzMan)
Suikoden 2 (Griever)
Under a Killing Moon (sheriffen)
Gitaroo Man (Klaymen)
Canis Canem Edit (Carlito)
Quake (Yetipants)
Jade Empire (Nicholas)
Castlevania: Dawn of Sorrow (sortulv)
Halo: Combat Evolved/Halo 2 (Halky)
Starcraft (neocon)
Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth (Darkstorm)
The Secret of Monkey Island (Eivind)
Resident Evil 4 (Evehr)
Heart of Darkness (Adroon)
Excite Truck (Psycho Mantis)
Fahrenheit (Mongis)
Soul Blazer (Agahnim)
OutCast (oerhört)
Eternal Darkness: Sanity's Requiem (Tarasque)
Onimusha: Warlords (Bad Mongo)
Area 51 (Nabbe)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
^^ :stupid: ^^

Få som har spilt det gitt :usikker:

Selv så hadde jeg det veldig artig når jeg spilte det. De fleste skytespill er spill som jeg heller vil hive på bålet enn å spille, men Red Steel fikk meg hekta, mest på grunn av Wiimoten, vil jeg tro. Hot.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Red Steel...moare lieke Red Gimmick, hold dere unna folkens

Lodin

Der Waaaah
Er fryktelig usikker på hva jeg skal gi til dette. Skytinga er ikke revelusjonerende, men den fungerer alikevel veldig bra. Settinga liker jeg også. Jeg gikk for dette framfor Call of Duty nettop fordi jeg er så lei av WW2 at jeg kan spy.
På den annen side er fektinga helt rumpe. De kunne egentlig bare droppa den biten for funker ikke og man føler seg ikke som en bad ass samurai. Grafikken er forøvrig stygg og voice actinga dritt.
Var grei underholdning i dagene rett etter launchen, men jeg gir det en not.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Husker jeg spilte det med noen kompiser rett etter launch, men det var mest bare for å gjøre narr av hvor ræva det var. Klarte tre brett, men så orket jeg rett og slett ikke mer. Not.

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Jeg må si jeg likte dette, alt i alt. Det var god underholdning, og Wii-kontrollen funket som fy. Kanskje ikke så orginalt og spesielt ellers, men det var moro lell.

Hot!

Jeg følte ingenting når jeg spilte dette spillet. Absolutt ingenting. Not.

D

Deleted member 91

Gjest
Ikke spilt, heldigvis. Etter hva jeg har fått med meg så skal dette være definisjonen på gimmickmøl. Knotete plot og slitsomt leveldesign, lite oppfinnsomme våpen og temmelig kjip AI er stikkordene, såvidt jeg vet. Til de av dere som har spilt det og tvinger dere selv til å like det: Forestill dere at dere spilte det med pad istedet. Har det da i det hele tatt noen gjenværende kvaliteter verdt å nevne?

Tutankoopa

Ole (オーレ)
SITAT(Nicholas @ 14.05.07, 17.48) 66095
Til de av dere som har spilt det og tvinger dere selv til å like det: Forestill dere at dere spilte det med pad istedet. Har det da i det hele tatt noen gjenværende kvaliteter verdt å nevne?
[/b]
Nei. Men merk at jeg aldri har vært noen heftig FPS-spiller, og jeg legger nok ikke akkurat lista veldig høyt. Og forøvrig er det masse i spillet jeg hater: glitcher, sverd-kamper og irriterendes samtaler som må høres om og om igjen.

D

Doctor Downs

Gjest
Not. Jeg har fortsatt mer tro på Nunchucken som nøkkelen til god Wii-FPS. Enormt irriterende å ikke kunen klikke forbi de grelle "film"-sekvensene også.

Nabbe

Har fin hatt.
Til helvete med rødt stål... få opp Area 51 på lista.

SITAT(Nicholas @ 14.05.07, 17.48) 66095
Forestill dere at dere spilte det med pad istedet. Har det da i det hele tatt noen gjenværende kvaliteter verdt å nevne?[/b]
Vel, det har det så absolutt. Det er et skikkelig lavkostnadsprodukt, sverdkampene er ikke all verden og alt det der, men det er og forblir sånn passe trivelig som reint camp-c-film-skytegalleri. Mye nettopp på grunn av kontrollene, selvsagt, men nivådesignen er ikke hårreisende ræva, skytefølelsen er faktisk ganske god, og flerspillerbiten er småfestlig om man har fire venner som har spilt det før (og tilsvarende antall kontroller). Det er vanskelig å bli ordentlig sinna på det så lenge man ikke tror det er en gjennomført kvalitetsutgivelse man har betalt for.

Mind you, jeg kjøpte dette til fullpris, mest fordi Wii var heitere enn heitest og jeg ville skyte folk. Det er absolutt ikke verd det jeg betalte for det, men for en hundrings eller noe er det helt kurant moro.

Jeg har ikke stemt denne gangen - det er verken genuint "hot" eller skikkelig "not".