Spilltoppen XIII: Paper Mario

Nominert av Tutankoopa

  • Not

    Stemmer: 0 0,0%
  • Ikke spilt

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    1

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#1
Og den nye lederen er Super Mario World, med hele 94 % hot-stemmer. Nå går vi over til et annet Mario-spill, nemlig Paper Mario til N64. Hete tips sier at spillet vil dukke opp på Virtual Console snart. Slippes i juni i Japan, ihvertfall.

Informasjon om avstemning:



Utvikler: Nintendo
Utgitt: 2001
Plattform: Nintendo 64

Regler:
- Avstemningen holdes oppe i omtrent tre dager.
- Kun én nominasjon per medlem.

Grillet - hotprosent :
Super Mario World - 94 % hot
The Legend of Zelda: Twilight Princess - 93 % hot
God of War - 92 % hot
Thief: The Dark Project - 88 % hot
Fallout - 84 % hot
Vampire: The Masquerade: Bloodlines - 84 % hot
Star Wars: Knights of the Old Republic - 83 % hot
Warcraft III - 76 % hot
The Elder Scrolls IV: Oblivion - 60 % hot
Tekken 5 - 60 % hot
Red Steel - 15 % hot
<strike>Silent Bomber</strike>

Nominasjoner (nominert av):
Baldur's Gate 2 (Tobias)
Silent Hill 2 (Cock McBalls)
Super Smash Bros Melee (Gekko)
Jet Set Radio Future (Sancti)
Oddworld: Abe's Oddysee (GarlandG)
Shadow of Memories (Aquila)
Fallout 2 (AzMan)
Suikoden 2 (Griever)
Under a Killing Moon (sheriffen)
Gitaroo Man (Klaymen)
Canis Canem Edit (Carlito)
Quake (Yetipants)
Jade Empire (Nicholas)
Castlevania: Dawn of Sorrow (sortulv)
Halo: Combat Evolved/Halo 2 (Halky)
Starcraft (neocon)
Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth (Darkstorm)
The Secret of Monkey Island (Eivind)
Resident Evil 4 (Evehr)
Heart of Darkness (Adroon)
Excite Truck (Psycho Mantis)
Fahrenheit (Mongis)
Soul Blazer (Agahnim)
OutCast (oerhört)
Eternal Darkness: Sanity's Requiem (Tarasque)
Onimusha: Warlords (Bad Mongo)
Area 51 (Nabbe)
Luigi's Mansion (Bamsefar)
Kingdom Hearts (Tales)
Hitman: Blood Money (AgentMC)
Hotel Dusk (Lodin)
Tetris (Sushi)
 
#2
Paper Mario er det eneste spillet på emulator jeg har orket å fullføre. Genialt kampsystem og hele den "papir-grafikken" var utrolig tøff. Det er garantert mitt mest etterlengtende N64-spill til VC. Hot uten tvil.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Jøss, kom det så seint som i 2001? Det visste jeg ikke, gitt.

Uansett, jeg eide aldri en Nintendo 64 så dette har jeg ikke spilt.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#4
Ble det som The Thousand Year Door litt mer generisk på slutten, eller holdt det seg helt ut? Oppfølgeren var gode saker i begynnelsen, men så begynte det å bli ganske kjedelig sånn rundt kapitell fem eller seks. Fullførte det aldri og kom aldri inn den fordømte døra. Eneren har jeg ikke spilt.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#5
Et av spillene på N64 jeg gikk glipp av, men jeg skal skaffe meg det så snart det kommer på Virtual Console. Jeg gleder meg iallefall.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#6
Jeg foretrekker Thousand Year Door, hvis Houseman ikke klarte å holde interessen oppe gjennom det, vil han ha enda større problemer med Paper Mario 1. I det minste er det kortere.

Kan ikke gi spillet en 100 % anbefaling, men det er bra nok for en Hot.
 
#7
For å være ærlig har jeg spillt dette ganske lite, men siden oppfølgeren var såpass god velger jeg uansett å gi dette en hot.
 
#8
Dessverre er dette fortsatt på lista over spill jeg ikke har lagt mine klamme never på. Hvis noen av dere sitter på en papputgave av spillet i god stand og har lyst til å kvitte dere med det stiller jeg med hundrelappene.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#9
Var mange som ikke hadde spilt det gitt. Dere har jaggu gått glipp av noe.

Uansett, dette er brennhett. Mitt favorittspill faktisk, har så utrolig gode minner fra det.
 

Lodin

Der Waaaah
#10
Har bare testa det i noen minutter så jeg får stemme "ikke spilt". Håper ihvertfall de får ut fingern og slipper det på VC snart.
Også Super Paper Mario da såklart! :argh:
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#11
Hadde aldri N64 så jeg må nok stemme HAKKE SPELT
 
#12
Not.

Var morsomt nok i de første timene, men etter det ble alt bra dårlig fort. Gikk greit lei av kampsystemet og den fete stilen gikk på direkte stygge smell enkelte steder. Dessuten så gikk det treigt, men det gjør jo de fleste RPGer og da. Tror det er det eneste Nintendospillet, etter jeg begynte å samle, jeg har bytta bort (hvis vi regner Star Fox Adventures som et Rarespill da).
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#13
SITAT(Houseman @ 03.06.07, 13.27) 68834
Ble det som The Thousand Year Door litt mer generisk på slutten, eller holdt det seg helt ut? Oppfølgeren var gode saker i begynnelsen, men så begynte det å bli ganske kjedelig sånn rundt kapitell fem eller seks. Fullførte det aldri og kom aldri inn den fordømte døra. Eneren har jeg ikke spilt.
[/b]
Jeg ser på det gjennom rosa nostalgi-briller nå, men husker jeg holdt interessenivået ganske høyt oppe da jeg spilte dette. Hvis det kom ut i 2001 var jeg vel en 12-13-14, men jeg tror nok jeg ville likt det like mye i dag. Shy Guy-kapittelet husker jeg var favoritten. ^_^
 
#14
Fikk bare spilt noen timer. Deilig grafikk med en tøff kampsystem som også er enkel, pluss koselig atmosfære og humor. Er sur fordi jeg ikke fikk fullført det. HOT!!!! RAAAAAAAWWRRRR!