Spilltoppen XLV: Tetris

Nominert av Sushi

• 999999 poeng

Stemmer: 0 0,0%
  • Game over

• Jeg er homo og har aldri spilt Tetris

• Totalt antall stemmer
    0

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
SITAT(Nicholas @ 28.09.07, 14.16) 83656
Protip: Moderatorer kan, i teorien, redigere avstemninger. Heldigvis er moderatorene her på bruket såpass hederlige og ordentlige at noe slikt aldri kunne skjedd. :p
[/b]
Men... men... men...

"med ett, ble verdenen han trodde på til støv"

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
SITAT(Nicholas @ 28.09.07, 14.55) 83661
Skjera, Buggz?
[/b]
Rolig, rolig. Tetris DS er allerede på vei sammen med Phoenix Wright - Justiz Für Alle!

SITAT(Maximum @ 28.09.07, 14.45) 83659
Hahaha, mod power! Men jeg gjetter de som stemte not bare stemte not for faenskap og fortjener juling i pikken.

Jeg stemte såklart hot HAWT!
[/b]
Det er ingen med vettet i behold som sier de stemte not på en undersøkelse på Spillegal når en klar majoritet stemte hot.

Vel, unntatt meg. De eneste Tetris-spillene jeg har spilt er ett GBC-spill og ett Pokemon Tetris spill(på japansk tror jeg) som fulgte med K-Computer for en god del år siden. Jeg syns de var drittkjedelige. Spillet er kanskje originalt og har tidenes beste gameplay eller hva nå enn dere har sagt om det, men jeg fann det utrolig kjedelig og ensforming.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sier litt om hvor du er i livet osv.

Men seriøst, det er greit at du mener det så lenge du bare aksepterer at du tar feil. :)

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det var tre not-stemmer tilsammen, men Yeti og jeg mente at det måtte være noen tullinger, så vi fjernet alle tre for å se om noen reagerte. Hittil, bare én. Scoren på 97 % blir stående.

Jante

privileged CIS shitlord
Vel, i de fleste avstemningnne man har hatt her, så har man sagt at man bør poste HVORFOR man stemmer NOT istedenfor å bare stemme å vandre videre, akkurat som folk vanligvis bruker tid på å si hvorfor de eventuelt liker spillet/filmen/musikken det er snakk om. Jeg kan ikke huske noen som sa hvorfor de stemte NOT her i Tetris-avstemningen.

SITAT(Tales @ 02.10.07, 04.35) 84032
Haha, hva for en tankegang er det? Fordi noen ikke liker favorittspillet deres så løper dere hjem til mamma og griner...
[/b]
Fordi du ikke kan stemme NOT på Tetris......

SITAT(Jante @ 02.10.07, 07.17) 84037
Vel, i de fleste avstemningnne man har hatt her, så har man sagt at man bør poste HVORFOR man stemmer NOT istedenfor å bare stemme å vandre videre, akkurat som folk vanligvis bruker tid på å si hvorfor de eventuelt liker spillet/filmen/musikken det er snakk om. Jeg kan ikke huske noen som sa hvorfor de stemte NOT her i Tetris-avstemningen.
[/b]
Hvis du ser noen innlegg oppover så...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Tales @ 02.10.07, 06.35) 84032
Haha, hva for en tankegang er det? Fordi noen ikke liker favorittspillet deres så løper dere hjem til mamma og griner...[/b]
Det kan virke som om du har misforstått litt her, påsan. Det er ikke snakk om at vi "løper hjem til mamma og griner", det er snakk om at vi benytter oss av vår politimakt til å omskrive historien slik at den stemmer overens med virkeligheten. Det er sånn det fungerer her i diktaturet SG, ser du.

:loth:

Jante

privileged CIS shitlord
SITAT(Klaymen @ 02.10.07, 11.08) 84041
Hvis du ser noen innlegg oppover så...
[/b]
Nå tenkte jeg på de NOT-stemmene som ble fjernet da. :v:

I love Spillegal.