Spilltoppen XV: Silent Hill 2

Nominert av CockMcBalls

  • Not

    Stemmer: 0 0,0%
  • Ikke spilt

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    1
D

Doctor Downs

Gjest
#21
SITAT(Rocky @ 13.06.07, 18.52) 70165
Hadde egentlig ikke tenkt til å si noe, siden jeg føler jeg bare sier negative ting om spilla som blir grilla her, men siden Aquila gjennoppliva tråden så tenkte jeg jeg likegodt kunne spa ut meninga mi. :p
Har prøvd to ganger (med en 3 års pause imellom) å like det spillet her, men klarer aldri å pine meg lenger enn at jeg akkurat kommer meg ut av byen/leilighetskomplekset og til sykehuset (?) og så får jeg nok. Det finnes ikke skummelt, det lille av uhygge jeg får hver gang jeg starter spillet forsvinner med engang jeg møter på det første monsteret, en stakkars feilprodusert mannekengdukke som jeg barmhjertelig slår ihjel med pinnen min. Og så gjentar jeg det samme trehundre ganger til med klisslike fiender helt til jeg går lei.
Jeje, kommer sikkert til å prøve en tredje gang om ikke så altfor lenge siden jeg tross alt eier spillet og historien i starten virker jævla knall. Og det må jo være en grunn til at dere liker det så godt. Har tremåneders sommerferie, det burde vel holde.
Gadd forresten ikke stemme siden denne toppen er allerede stengt osv osv.
[/b]
Best begrunna Not-stemmen så langt, men jeg blir jo fortsatt litt nysjerrig... Hvilke (hvis noen) spill synes du er skumle?