Spilltoppen XVIII: Oddworld

Nominert av GarlandG

  • Hot

    Stemmer: 0 0,0%
  • Not

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    1

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#1
Det var tydelig at Jet Set Radio Future var et polariserende spill som skapte mye debatt og krangel, men vi må videre. Idag: Oddworld: Abe's Oddysee, nominert av alles favoritt-mool.

Informasjon om avstemning:



Utvikler: Oddworld Inhabitants
Utgitt: 1997
Plattform: PC/Playstation

Regler:
- Avstemningen holdes oppe i omtrent tre dager.
- Kun én nominasjon om gangen per medlem.

Grillet - hotprosent :
Silent Hill 2 - 96 % hot
Super Mario World - 94 % hot
The Legend of Zelda: Twilight Princess - 93 % hot
God of War - 92 % hot
Super Smash Bros. Melee - 91 % hot
Thief: The Dark Project - 88 % hot
Paper Mario - 85 % hot
Fallout - 84 % hot
Vampire: The Masquerade: Bloodlines - 84 % hot
Star Wars: Knights of the Old Republic - 83 % hot
Warcraft III - 76 % hot
Baldur's Gate II - 73 % hot
Jet Set Radio Future - 69 % hot
The Elder Scrolls IV: Oblivion - 60 % hot
Tekken 5 - 60 % hot
Red Steel - 15 % hot
<strike>Silent Bomber</strike>

Nominasjoner (nominert av):
Shadow of Memories (Aquila)
Fallout 2 (AzMan)
Suikoden 2 (Griever)
Under a Killing Moon (sheriffen)
Gitaroo Man (Klaymen)
Canis Canem Edit (Carlito)
Quake (Yetipants)
Jade Empire (Nicholas)
Castlevania: Dawn of Sorrow (sortulv)
Halo: Combat Evolved/Halo 2 (Halky)
Starcraft (neocon)
Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth (Darkstorm)
The Secret of Monkey Island (Eivind)
Resident Evil 4 (Evehr)
Heart of Darkness (Adroon)
Excite Truck (Psycho Mantis)
Fahrenheit (Mongis)
Soul Blazer (Agahnim)
OutCast (oerhört)
Eternal Darkness: Sanity's Requiem (Tarasque)
Onimusha: Warlords (Bad Mongo)
Area 51 (Nabbe)
Luigi's Mansion (Bamsefar)
Kingdom Hearts (Tales)
Hitman: Blood Money (AgentMC)
Hotel Dusk (Lodin)
Tetris (Sushi)
World of Warcraft (di Valore Scadente)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#2
Hot, ja! God humor, fantastiske animasjoner og deilig leveldesign gjorde dette til en god opplevelse. Det blir en real utfordring etter hvert også, selv om det aldri er urettferdig (designmessig, Abe har selvsagt ganske dårlige odds :p).
 
#3
Spilte en demo av det for en god del år siden. Det var ikke mange banene jeg klarte før en eller annen vakt tok kverken på meg. Skummelt var det også den gang jeg spilte det. Stemmer ikke spilt.
 
#4
Hot, selvsagt. :) Hatt mange gode minner med dette, selvom det var utrolig vanskelig til tider. Jeg husker spesielt godt at jeg drev å lekte en del med å ta over fiendene og styre dem. Sånne småting var utrolig morsomt når jeg var mindre, jess.
 
#5
Gode minner presser på. Dette er hot. Husker det var en av de første spillene jeg virkelig satt meg ned for å spille på PS.
 
#6
Ganske så lenge siden jeg spillte det nå, så jeg husker egentlig ikke så veldig mye... Men det jeg faktisk husker, er at dette spillet leverte en god dose underholdning!

Hot!
 
#7
Hot som bare faen! Husker jeg spilte dette spillet mye da jeg var mindre, og kan huske at jeg fikk skikkelig noia av vaktene i spillet. Ah... gode minner. Men spørs om jeg syns spillet hadde vært like fett idag om jeg hadde prøvd det om igjen.
 

K999

Keystone State Of Mind
#8
Spillet er like hot i dag, som det var for 10 år siden. Spilte det mye før, og digger også Xbox versjonene. Hot hot hot.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#9
Dette er ett av mine favorittspill. Jeg spilte det på demo tilbake i 1998, men jeg fikk ikke somlet meg til å kjøpe det før 2006. Og hva kan jeg si? Spillet var alt jeg hadde drømt om pluss mer. Spillet har veldig flott grafikk, er veldig underholdende og kan til tider være meget utfordrende. Og det beste av alt er at det er i 2D!

Nominerer Medievil
 
#11
Jeg tror at jeg elsker dette spillet, men siden jeg aldri har spilt det mer enn to minutter, kan jeg ikke akkurat kalle det hot.

Noen som har et brukt de vil kvitte seg med? :)
 
#12
Gammel klassiker. Husker at jeg synes spillet var meget stilig og artig, til tross for at jeg syntes den også var veldig vanskelig.
 
#14
Kun spillt demoen, men føler at jeg likte den godt nok til at jeg vil gi dette en HOT. Var rimelig unike og morsomme saker. SKulle gjerne hatt fullversjonen. :/
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#15
Siden folk ikke begrunnet nottene sine, vet jeg at de kun stemte not for å være kule eller for å dra ned gjennomsnittet.