Spilltoppen XXIII: Gitaroo Man

Nominert av Klaymen

• Hot

Stemmer: 0 0,0%
  • Not

Stemmer: 0 0,0%

• Totalt antall stemmer
    1

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Har aldri spilt dette, men jeg har aldri vært særlig stor på rytmespill. Men coveret var kult.

Informasjon om avstemning:

Utvikler: Koei/Inis
Utgitt: 2002
Plattform: PS2

Regler:
- Avstemningen holdes oppe i omtrent tre dager.
- Kun én nominasjon om gangen per medlem.

Grillet - hotprosent :
Silent Hill 2 - 96 % hot
Super Mario World - 94 % hot
The Legend of Zelda: Twilight Princess - 93 % hot
God of War - 92 % hot
Oddworld: Abe's Oddyssee - 91 % hot
Super Smash Bros. Melee - 91 % hot
Thief: The Dark Project - 88 % hot
Under a Killing Moon - 87 % hot
Fallout 2 - 86 % hot
Suikoden II - 86 % hot
Paper Mario - 85 % hot
Fallout - 84 % hot
Vampire: The Masquerade: Bloodlines - 84 % hot
Star Wars: Knights of the Old Republic - 83 % hot
Warcraft III - 76 % hot
Baldur's Gate II - 73 % hot
Jet Set Radio Future - 69 % hot
The Elder Scrolls IV: Oblivion - 60 % hot
Tekken 5 - 60 % hot
Shadow of Memories - 33 % hot
Red Steel - 15 % hot
<strike>Silent Bomber</strike>

Nominasjoner (nominert av):
Canis Canem Edit (Carlito)
Quake (Yetipants)
Jade Empire (Nicholas)
Castlevania: Dawn of Sorrow (sortulv)
Halo: Combat Evolved/Halo 2 (Halky)
Starcraft (neocon)
Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth (Darkstorm)
The Secret of Monkey Island (Eivind)
Resident Evil 4 (Evehr)
Heart of Darkness (Adroon)
Excite Truck (Psycho Mantis)
Fahrenheit (Mongis)
Soul Blazer (Agahnim)
OutCast (oerhört)
Eternal Darkness: Sanity's Requiem (Tarasque)
Onimusha: Warlords (Bad Mongo)
Area 51 (Nabbe)
Luigi's Mansion (Bamsefar)
Kingdom Hearts (Tales)
Hitman: Blood Money (AgentMC)
Hotel Dusk (Lodin)
Tetris (Sushi)
World of Warcraft (di Valore Scadente)
Medievil (GarlandG)
Lego Star Wars-spilla (K999)
Okami (GungHo)
Duke Nukem 3D (sheriffen)
Dungeon Keeper (Tobias)

epp

firm and correct
Ikke spillt. Nå pleier jeg å holde meg unna spill fra THQ, litt forrutinntatt der, men de har til gode å lage noe bra.

D

Deleted member 91

Gjest
Jævlig, jævlig hett. Helt herlig absurd historie (som forventet), fete låter, og helt herremeg vanskelig når det vil. Snop!

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
SITAT(epp @ 05.07.07, 17.21) 72595
Ikke spillt. Nå pleier jeg å holde meg unna spill fra THQ, litt forrutinntatt der, men de har til gode å lage noe bra.[/b]
Logoen deres står på coveret, men de er kun utgivere i Europa. Men jeg har ofte hatt det på samme måten som deg, ja.

Fantastisk spill. Ble helt frelst av "Flyin to your heart"-demoen som fulgte med PS2-en min (ellers ville jeg nok aldri ha spillt dette), og fant det til slutt på nettet. Jeg og tre kamerater hadde en fantastisk natt sammen (høhø) da vi runnet dette i en smell, lo av historien og digget musikken. Litt synd at sangen på demoen var så bra som det ble, men det andre var ikke langt unna. Slet litt på enkelte sanger da, og måtte styre en knapp hver for å klare enkelte av dem :$ . Klart dem alene i ettertid, men har fremdeles kun kommet til andre sang på Masters Play, for der blir det for vanskelig. Kjøpte og OST-et i ettertid (som er bra i seg selv), så dette blir en reinspikka hot.

Nominerer Return Fire

Det mandigste rytmespillet du noensinne vil oppleve. Tainted Lovers er den beste progressiv metal-sangen ever. "MAMAAAAAAAAAA!!"

Hvis jeg får lov, vil jeg veldig gjerne nominere Valkyrie Profile

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ballevanskelig spill, men lekkert. I det minste er det enklere enn Um Jammer Lammy, men har mye av den samme mildt sagt spesielle humoren.

SITAT(epp @ 05.07.07, 17.21) 72595
Ikke spillt. Nå pleier jeg å holde meg unna spill fra THQ, litt forrutinntatt der, men de har til gode å lage noe bra.[/b]
Blir det samme som å si "jeg har ikke spilt Final Fantasy XII fordi jeg holder meg unna spill fra Ubisoft", men det skjønte du vel. :p

Master mode er perverst vanskelig, men dette spillet er sinnsykt konge. Jeg er ikke noen fan av rytme spill, men dette er noe av det mest underholdene jeg har spilt noen gang. Jeg er veldig glad for at jeg kjøpte dette spillet. HOT!

D

Deleted member 91

Gjest
SITAT(Klaymen @ 05.07.07, 19.05) 72609
Klart dem alene i ettertid, men har fremdeles kun kommet til andre sang på Masters Play, for der blir det for vanskelig.
[/b]
Den jævla romhaien på Masters Play gir meg fortsatt mareritt. Det er så deilig når man når punktet hvor man ikke lenger taper fordi man ikke klarer å henge med på et visuelt nivå, men fordi man rett og slett ikke klarer å flytte fingeren fort nok. :emo: Jeg graver det frem for et nytt forsøk ca. annenhver uke, men nå må jeg snart innse at alt er tapt, tror jeg.

SITAT(Klaymen @ 10.07.07, 14.28) 73067
Gjør som jeg gjorde (riktignok for å klare den på normal), få med tre venner og ta kontrollen over en knapp hver. :p
[/b]
Heh, eller spill med to fingre selv, funker bra. Må selvfølgelig skryte av at jeg har klart spillet på Masters Play, mang en gang :)

Definitivt hot