Spilltoppen XXXII: Resident Evil 4

Nominert av Evehr

• Not

Stemmer: 0 0,0%
  • Ikke spilt

Stemmer: 0 0,0%

• Totalt antall stemmer
    1
Wii kontrollen løfter jo spillet litt. Nå skal ikke jeg si så mye, siden jeg ikke har spillt noe annet enn Wii versjonen, men jeg kan tenke meg å sikte med stikker kan bli litt hektisk til tider.

Hot.

Det første spillet i serien jeg faktisk liker :)

Som en stor RE-fan, så innså også jeg at serien trengte ett friskt pust. RE 4 er det friske pustet, og er ett av mine favorittspill, og kan ikke være annet enn det ytterste hottet. Og Wii-versjonen er enda hottere. Fun-fact: eier faktisk to av de heite chainsaw-kontrollene:)

SG allerede har kåret det til forrige generasjons beste spill(ja, jeg har telt over), og nå havner det øverst på spilltoppen-rankingen. Det kan knapt bli hottere enn dette!

D

Doctor Downs

Gjest
Bump! Hot! Klarer! Ikke! Stoppe! Å! Spille!

Endelig fått TV på hybelen, så jeg feirer med å spille Resident Evil 4 for første gang i livet mitt. Spiller det på Wii, og jeg skal virkelig slite med å komme meg i seng i natt. Liten prestasjon bare å løsrive meg for å skrive her!

Lodin

Der Waaaah
Syns aldri helt det gella og jeg er ikke helt sikker på hvorfor. Tror det kan ha vært fordi det la opp til at man skulle dø hele tiden, mens man skulle leve lengst mulig i forgjengerne. Gir det alikevel en hawt siden det er så gjennomført og har god stemning.
Må foresten plukke det opp til Wii en av disse dagene for å se om de nye kontrollene funker.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Spiller gjennom det på Wii nå, og det er herlig. Wii-kontrollene gir deg de ekstra millisekundene du trenger for å ta innersvingen på mange av svina, og det er så deilig å endelig kunne skyte på tre forskjellige mål med pistol uten problemer.

Har akkurat kommet meg forbi den første Novistador-seksjonen nå. Faen de er skumle! :eek:

PS: Red9 = Win

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
PS: Killer7 = Win.