Spilltoppen XXXIII: Heart of Darkness

Nominert av Adroon


  • Totalt antall stemmer
    2

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#1
Resident Evil 4: HOTTEST GAME EVAR CONFIRMED

Slenger opp to spilltopper, siden jeg er i London fra i morgen til ca onsdag. Heart of Darkness har jeg aldri prøvd.

Informasjon om avstemning:



Utvikler: Amazing Studio
Utgitt: 1998
Plattform: PlayStation/Windows

Regler:
- Avstemningen holdes oppe i omtrent tre dager.
- Kun én nominasjon om gangen per medlem.

Grillet - hotprosent :
Resident Evil 4 - 97 % hot
Quake - 96 % hot
The Secret of Monkey Island - 96 % hot
Silent Hill 2 - 96 % hot
StarCraft - 94 % hot
Super Mario World - 94 % hot
The Legend of Zelda: Twilight Princess - 93 % hot
God of War - 92 % hot
Oddworld: Abe's Oddyssee - 91 % hot
Super Smash Bros. Melee - 91 % hot
Castlevania: Dawn of Sorrow - 89 % hot
Gitaroo Man - 89 % hot
Thief: The Dark Project - 88 % hot
Under a Killing Moon - 87 % hot
Fallout 2 - 86 % hot
Suikoden II - 86 % hot
Paper Mario - 85 % hot
Fallout - 84 % hot
Vampire: The Masquerade: Bloodlines - 84 % hot
Star Wars: Knights of the Old Republic - 83 % hot
Jade Empire - 80 % hot
Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth - 80 % hot
Warcraft III - 76 % hot
Baldur's Gate II - 73 % hot
Halo: Combat Evolved - 72 % hot
Canis Canem Edit - 76 % hot
Jet Set Radio Future - 69 % hot
The Elder Scrolls IV: Oblivion - 60 % hot
Tekken 5 - 60 % hot
Halo 2 - 56 % hot
Shadow of Memories - 33 % hot
Red Steel - 15 % hot
<strike>Silent Bomber</strike>

Nominasjoner (nominert av):
Fahrenheit (Mongis)
Soul Blazer (Agahnim)
OutCast (oerhört)
Eternal Darkness: Sanity's Requiem (Tarasque)
Onimusha: Warlords (Bad Mongo)
Area 51 (Nabbe)
Luigi's Mansion (Bamsefar)
Kingdom Hearts (Tales)
Hitman: Blood Money (AgentMC)
Hotel Dusk (Lodin)
Tetris (Sushi)
World of Warcraft (di Valore Scadente)
Medievil (GarlandG)
Lego Star Wars-spilla (K999)
Okami (GungHo)
Duke Nukem 3D (sheriffen)
Dungeon Keeper (Tobias)
Darwinia (Yetipants)
Max Payne (Maximum)
Speedball 2 (epp)
Shadow Hearts: Covenant (sortulv)
Tales of Symphonia (Ghaz)
Nocturne (tigor)
God Hand (kakarlsen)
 
#3
Mhm, Heart of Darkness var veldig hot når jeg spilte for mange år siden. Som Terje nevner, var det utrolig frustrerende til tider, og dessuten vanskelig.

Hadde faktisk glemt tittelen på spillet, og har prøvd å forklare gameplayet til noen folk for å prøve å finne navnet. Fant den først for noen uker siden, da jeg kom på at det var ettellerannet med Dark i navnet.

Tviler på at dette er noe særlig i forhold til dagens standard, men gir det et nostalgisk hot.
 
#6
SITAT(Uteena @ 10.08.07, 12.55) 76742
Mhm, Heart of Darkness var veldig hot når jeg spilte for mange år siden. Som Terje nevner, var det utrolig frustrerende til tider, og dessuten vanskelig.

Hadde faktisk glemt tittelen på spillet, og har prøvd å forklare gameplayet til noen folk for å prøve å finne navnet. Fant den først for noen uker siden, da jeg kom på at det var ettellerannet med Dark i navnet.

Tviler på at dette er noe særlig i forhold til dagens standard, men gir det et nostalgisk hot.
[/b]
Runna det vel sist i fjor, og jeg fant det fortsatt underholdene. Kanskje ikke like mye som for ni år siden, men det er verdt en gjennomgang. Passelig langt er det og. Uten at jeg skal si noe sikkert, så tror jeg man kan gå igjennom det på under et par timer, men da har man spilt spillet før. Man sitter titt og ofte fast, og ja, som dere sier, man blir frustrert. På en god måte vel og merke. For man vil fortsette å spille videre.

Hot altså.
 
#8
Prøvde det på nytt for en stund tilbake. En gang sånn halvveis ute i spillet avinstallerte jeg det ut av frustrasjon. Så, egentlig not. Men siden jeg husker bedre stunder med det = hot.
 
#9
Første gang jeg runda dette spillet var for 9 år siden, og da fant jeg det utrolig underholdende, når jeg prøvde det en stund tilbake skal det nevnes at det ikke var helt den samme opplevelsen, men det var fortsatt verdt å gjennomgå en gang til. At det ikke er samme opplevelsen idag sier jo seg selv, så spillet fortjener uansett en hot.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#10
Tja, har spilt dette en del på PC, og det er i og for seg greit nok men det er milevis unna det som virkelig kan regnes som storheter innnefor 2D-platformsjangeren, så jeg tror nok ikke jeg kan gi dette en hot.

At mange nevner høy frustrasjonsfaktor tror jeg skyldes mye at hoppinga i spillet suger. Lite hyggelig når man blir bombardert med presisjonshopp.
 

Terje

mostly harmless
#11
Kan ikke huske at jeg sleit spesielt med hoopingen. For min del var det vel hele checkpoint-systemet som fikk meg til å banne og sverge høyt til tider. Spillet er jo av og til vanskelig som faen, noen ganger serverer det deg flere vanskelige skjermer på rad. Når du da dør hele tiden f.eks. på den tredje, og hver gang må kjempe deg gjennom de to foregående på nytt, da har ihvertfall jeg kort lunte. Spesielt slutten er et helvete nettopp på grunn av dette.

Men totalt sett er spillet likevel hot synes jeg.