Spilltoppen!

World of Warcraft (PC)

  • Hot

    Stemmer: 0 0,0%
  • Not

    Stemmer: 0 0,0%
  • Har ikke spilt

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#21
Jeg avsto fra å stemme. Grunnen til det er at jeg kun har spilt spillet i 10-15 minutter, og i likhet med mange andre her, så fenget det meg ikke. Det gjør for så vidt ikke de fleste MMORPG-ene jeg har spilt heller. WOW er, i likhet med andre MMORPG-er, for mye preget av å gå rundt og slakte noen folk, kanskje få noen spesielle gjenstander, som man igjen kan gi til noen andre for en ny belønning, for å så klare den questen. Slik virker det for meg at hele spillet bygger på, krydret med levling og å få bedre gear og slikt.

Men forresten, er det noen interessant historie eller er det bare møl? For hvis det i så fall er det, så kanskje jeg skal gi det en skikkelig sjanse. Så, konklusjonen er at WOW fremstår altfor ensidig og kjedelig, og derfor har jeg heller ikke giddet og skaffet det.
 
#22
Opprinnelig skrevet av Egle@26.03.2005, 17.08
Men forresten, er det noen interessant historie eller er det bare møl? For hvis det i så fall er det, så kanskje jeg skal gi det en skikkelig sjanse. Så, konklusjonen er at WOW fremstår altfor ensidig og kjedelig, og derfor har jeg heller ikke giddet og skaffet det.
196240​
Det er historie i spillet ja.
Hvis man leser questlog for de fleste quester man får etter lvl 30+ så får man et innblikk i hva som er på ferde.

kan f.eks nevne Ironforge (dvergenes by) som er i kamp mot "The Dark Iron Dwarfs", som er noe onde små jævler.
etterhvert får man rede på at datteren til Kong Magni i IF har flyktet hjemmefra og blitt forelsket i en Dark Iron Dwarf, og tilogmed blitt gravid.
en liten Romeo og Julie affære med andre ord.

Blizzard har også nevnt at muligheten for å ta over byer og landområder, for din faction, skal komme etterhvert.

men for dere som begynnte, og kjapt sluttet med WoW.
Ikke glem at spillet fortsatt er rimelig nytt, og flere ting vil komme til spillet.
player houseing, hero classes, pvp honor system osv...
 
#24
Storyen i WoW er ikke helt som jeg ventet meg. Du får den litt inn via å ta quester, men det går mest i meningsløse quester som å drepe 20 stk av de dyrene og kanskje samle inn kjøttet etterpå. Så kan ikke si at man får den helt store følelsen av å delta i historien.
 
#25
Opprinnelig skrevet av Toz@26.03.2005, 17.21
nå glemte vi Battleground igjen...
*smekk på pungen med en flisete vaier*
196247​
Pokker! jeg viste det var noe jeg hadde glemt på den lista :doh:
takk for at du korrigerte meg Toz!

:kos:
 
#27
Har ikke spilt dette spillet.... Jeg vil gjerne få nominere Championship Manager til PC(hele serien), og Pokemon serien (Gameboykonsollene).
 
#30
Opprinnelig skrevet av Agahnim@26.03.2005, 16.56
Jeg vil gjerne nominere Soul Blazer til SNES - mitt favorittspill. ^_^
196233​
Seriøst? Snakker du om det SoulBlazer-spillet med den teite introen?

A voice came from above:
"My follower, since you will be able to speak with all living things, you should have a name. Please choose a name for yourself"


*velge navn*

"[ditt navn], what an interesting name. Allright, go and save the world for all creatures."

Ler like hardt av den introen hver gang. Håper det er bedre historie enn som så. :ler:
 
#32
Opprinnelig skrevet av Shigsy+27.03.2005, 01.55-->
<!--QuoteBegin-Agahnim
@26.03.2005, 16.56
Jeg vil gjerne nominere Soul Blazer til SNES - mitt favorittspill. ^_^
196233​
Seriøst? Snakker du om det SoulBlazer-spillet med den teite introen?

A voice came from above:
"My follower, since you will be able to speak with all living things, you should have a name. Please choose a name for yourself"


*velge navn*

"[ditt navn], what an interesting name. Allright, go and save the world for all creatures."

Ler like hardt av den introen hver gang. Håper det er bedre historie enn som så. :ler:
196454​
[/b]
:ler:

Har du bare sett introen?
 
#33
Veldig hot. Det beste spillet i sin sjanger jeg har spilt; jeg har kun spilt WoW av MMORPG. Tenker de fleste andre hadde ødelagt det positive inntrykket ...

Teh epicness; generelt veldig kos å spille og ta del i et univers jeg er glad i. Ja, kanskje den ultimate episke fortelling i et spill, noensinne, for meg ...
Problemet er vel kanskje at spillet ikke er så glad i casual gamers. :(
 
#34
Opprinnelig skrevet av Agahnim+27.03.2005, 02.41-->
Opprinnelig skrevet av Shigsy@27.03.2005, 01.55
<!--QuoteBegin-Agahnim
@26.03.2005, 16.56
Jeg vil gjerne nominere Soul Blazer til SNES - mitt favorittspill. ^_^
196233​


Seriøst? Snakker du om det SoulBlazer-spillet med den teite introen?

A voice came from above:
"My follower, since you will be able to speak with all living things, you should have a name. Please choose a name for yourself"


*velge navn*

"[ditt navn], what an interesting name. Allright, go and save the world for all creatures."

Ler like hardt av den introen hver gang. Håper det er bedre historie enn som så. :ler:
196454​
:ler:

Har du bare sett introen?
196502​
[/b]

Ja, fikk ikke akkurat verdens beste inntrykk av spillet, for å si det sånn. :p Men for all del, sikkert bra hvis du spiller litt mer enn det jeg har gjort.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#35
Jeg har aldri likt MMORPG, men det var før jeg spilte WoW.
HOT!

EDIT: Jeg vil nominere Mortal Kombat I og II. :)
 
#36
Det tar aldri slutt... AAALDRII!
 
#37
Jeg har aldri spilt World Of Warcraft, selv om jeg har veldig lyst.
Jeg lever et ukomplett liv.

:(