Spilltoppen!

Star Wars: Knights of the Old Republic

• Hot

Stemmer: 0 0,0%
  • Not

• Har ikke spilt

• Totalt antall stemmer
    0
Semieid! Uansett er KotOR en av de få spillene jeg har spilt gjennom denne generasjonen, veldig hot med andre ord.

Jeg stemte HOT fordi det er et av spillene jeg har brukt mest tid på.

Har enda ikke fått testet oppfølgeren, men det må jeg gjøre noe med snart.

Opprinnelig skrevet av Alice+30.03.2005, 15.37-->
<!--QuoteBegin-MattMan
@30.03.2005, 12.20
Men denne pollen er helt usaklig. Spillet blir nemlig "dårligere" jo fler det er som stemmer på at de ikke har spillt det. Teit system.
198477​

Jeg klarer å regne prosent. Kanskje ikke du gjør det. :)
198641​
[/b]
Praktisk å finne ut hvor mange som ikke har spillt spillet av de som stemmer, for så legge et regnestykke? >_<

Opprinnelig skrevet av impywimpy@30.03.2005, 14.53
Semieid! Uansett er KotOR en av de få spillene jeg har spilt gjennom denne generasjonen, veldig hot med andre ord.
198658​
:ler:

Frenzy: Takk for informasjonen ;)

Og Shigsy har som vanlig helt rett. :kos:

Opprinnelig skrevet av MattMan@29.03.2005, 22.56
Usj, Not. For noe knot. Verste 30 minuttene i mitt liv.
198295​
Du min gode mann, har ikke spilt dette nok til å si noe. Det tok meg minst tre timer å begyne å i det heletatt like dette spillet, nye 6 timer før jeg begynte å elske det.

Spiller er braaaa

Opprinnelig skrevet av Revan@30.03.2005, 19.43
Veldig kjekt spill, storkoste meg med det.

Men oppfølgeren er ræva.
198910​

Det er egentlig litt usannsynlig at du storkoste deg med spillet, men syntes at oppfølgeren var ræva. Nummer 2 viderefører jo den fantastiske historien som KOTOR startet. Hvordan kan du si at nummer to er ræva :blunk:

Mkay, men spillet er fortsatt genialt. Og jeg mener fortsatt at 30 minutter med spilling er alt for lite til å kunne uttale seg så sterkt om et spill. Spesielt med tanke på alle kvalitetene dette spillet har, uansett om man liker gameplayet eller ikke.