Spilltoppen!

GoldenEye 007 (N64)

  • Hot

    Stemmer: 0 0,0%
  • Not

    Stemmer: 0 0,0%
  • Har ikke spilt

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#24
Ingen tvil om at GoldenEye var hot. Foruten Quake1 til PC så er dette nok spillet jeg har kost meg mest med multiplayer messig over lengre tid, uten at jeg ble lei av det. Alltid masse folk som spilla det i nabolaget, ble masse kamper stadig støtt. GoldenEye satt en standard. Utviklerene Rare skal ha ros for det.
 
#25
Et av de hoteste spillene til 64 uten tvil. Det har gitt meg mange artige dager, uker, måneder og ÅR! Går det ann å hate det da ? Multiplayeren er helt fantastisk.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#27
Brukte myyye tid på multiplayer-delen! Hadde ikke spillet selv io. at jeg ikke hadde N64, men det hadde bestevennen min. Spillet førte til at jeg tilbragte mer tid sammen med ham... Eneste som var litt kjipt var at alle andre var bedre enn meg... Eneste N64-spillet jeg har brukt mer tid på må ha vært Perfect Dark som da var det "samme" bare bedre :p
 
#28
Jo da, det ble en hot. Goldeneye er vel egentlig det eneste FPS-spillet, bortsett fra Perfect Dark, til konsoll som jeg faktisk gadd å spille av forrige generasjonsspill. Og grunnen var enkel, enkel og grei styremåte, god flyt, greit utvalg av våpen og brett og en hel singelplayerdel som faktisk var litt interessant å spille igjennom. Og når man i tillegg har en god og underholdende multiplayerdel, blir det en klar hot. Det eneste som jeg synes var irriterende, var at brettene ble kortet ned på i multiplayer.
 
#29
Ahhh.. Bringer tilbake minner fra barndommen :p Lurer på hvor mangen timer jeg har grisslet på multiplayer delen der ass :svette:

Og til deg Whinerboy Settlers III søg <_< Settlers II derimot rulte ^_^
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#31
Garantert det beste - eller nest beste FPS spillet. Det beste er Perfect Dark, synes jeg. :) Rare har jo laget begge, og det betyr bare en ting.... noen som klarer å gjette hva jeg tenker på?