Spilltoppen!

Super Metroid (SNES)

  • Hot

    Stemmer: 0 0,0%
  • Not

    Stemmer: 0 0,0%
  • Har ikke spilt

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.
#4
HOTZ!!!1 Dette spillet har stemning og atmosfære til tusen. Det er flere steder i spillet stemningen er så guffen at jeg er redd for å være der. Dessuten har det skamfett gameplay, og mange av oppgraderingene til Samus' drakt er über-kule.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Ååååh... VARM. Det er hva jeg blir i buksene av å spille dette.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#10
Kjempehot. Nydelig bruk av lydeffekter og musikk.
 

Lodin

Der Waaaah
#13
Dette er vel favoritt spillet mitt til SNESen, tett etterfulgt av Super Mario og Zelda 3. Ingen tvil om at det er hot.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#14


Musikken, lyden, grafikken, og gameplayet skaper en stemning som de fleste spill ikke har kommet i nærheten av, før eller siden.

Et av de beste spillene som er laget.
 
#15
øhmmm... kan ikke si at jeg liker spillet desverre.
Ang. de nominasjonene, er det spill som skal "grilles" i fremtida?
hvis så, vil benytte anledningen til å si: "CS 1.6 herjer!!!!!" :kul: :) :ler: :D
 
#16
Uten tvil en hot. Det som gjør det så spesielt, er at alt er blandet så godt sammen. Musikken, grafikken, gameplayet med alle de forskjellige sluttene og den nokså komplekse historien. Alt dette er med på å skape en veldig god stemning som igjen medfører at Super Metroid kanskje er den aller beste 2D action-platformeren som finnes.
 
#17
Har ikke spilt, skulle gjerne ha gjort det, men det skal litt til at jeg orker å sette meg ned med et såpass gammelt spill. Selvom det er et bra spill. :)
 
#18
Hmz, her kommer grilltoppens konstruksjonsfeil tydelig fram, at Super Metroid ligger på skarve 53,3 % hot fordi folk ikke har spilt det!! Det er så hot at det ryker etter, en av de største klassikerne og høyt oppe på toppen av SNESens beste spill.

Edit: Enda godt... Ser også at folk har mage til å stemme not, hva driver dere med på fritiden?
 
#20
Å så HOT. Har aldri hatt det så gøy med et spill før. Var også blant de første spillene jeg noen gang prøvde på SNES.


Ble også glad for Fusion som kom for et pra år side.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.