Spilltoppen!

Perfect Dark (N64)

  • Hot

    Stemmer: 0 0,0%
  • Not

    Stemmer: 0 0,0%
  • Vet ikke/har ikke spilt

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#21
Hot. Spilte multiplayeren i evigheter med venner. Vi ble aldri lei av å leke med Slayeren (Rakett-med-kamera) og Farsighten (Skyte-gjennom-vegger-fegismaskin) og Stiftemaskina (Den fantastisk svake Tranquilizeren som man måtte bruke rundt ti skudd på å få dem dopa)
 
#22
Hot, uten tvil. Bare hagler og slow motion mot en gjeng med perfectsimmer = herlige saker. Lurer på hvor mange timer jeg og gamle gayway har brukt på akkurat det..
 
D

Doctor Downs

Gjest
#24
Hotteste skytespillet i historien av TV-spill. Ingen over, ingen ved siden av. Jeg spiller det enda. Kjøpte det på utgivelsesdatoen og runna det sist nå på tirsdag. I tillegg spiller jeg og en kamerat det stadig vekk når han er innom. Gleder meg som en unge til å se om Zero blir kommer i nærheten av den samme underholdningsverdien.

Edit: Vil nominere 007: Everything or Nothing (Multi 3. gen)
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#26
Har spilt Perfect Dark en del hos en kamerat som har/hadde N64. Jeg tapte hver gang. Derfor vil jeg gi det en not.

Nominere:
Warcraft II
Warcraft III
 
#28
Hot. Definitivt. Husker det var sånne rankings på multiplayer delen. Spilleren min kom seg ned i Rank 6, Assassin eller noe. Utrolig bra spill.

Dårlig musikk? Hvor?
 
#32
Jeg elsket det da jeg var yngre, og siden kontrollerne til min N64 velger jeg å gå ut ifra det intrykket og gi det hot.
 
#33
Genialt spill!

Så mange gode minner med det, alt fra en morsom singleplayer til en _genial_ multiplayer. Enda bedre enn James Bond, og det sier litt.
 
#34
Jeg har ikke spilt PD på veldig, veldig lenge; såvidt jeg vet er det spillet i Australia for øyeblikket. Jeg synes spillet er bra, men bra på litt feil premisser. Jeg kan huske at jeg har hatt en del morsomme stunder med PD, men spillet har helt klart sine problemer. Men spilling handler vel om "magiske øyeblikk", så jeg stemte hot...såvidt.
 

Lodin

Der Waaaah
#35
Det var en klart verdig oppfølger til Goldeneye selvom det egentlig stilte for store krav av N64en, selv med den RAM pakka. Har ikke noe annet valg enn å gi hot.
 
#40
Dette spillet eier.
lav framerate, men ellers et knall spill i mine øyne.
Har mange gode minner fra det, og ettersom jeg kan
huske levde det fult opp til mine forventninger etter
golden eye.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.