Spilltoppen!

Heroes of Might and Magic III (PC)

• Hot

Stemmer: 0 0,0%
  • Not

• Vet ikke/har ikke spilt

• Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.
hot Hot HOT!
Har hatt så utrolig mye bra spillopplevelser sammen med venner når det gjelder dette spillet så her er det HOTHOTHOTHOT

En ting som er litt morro med spillet er å oppgradere fire-magien til en av heltene til max, for så å knuse alle motstanderens hærer ved å summone 400++ fire-elementals per tur. Utrolig festlig. :D

Veldig hot. Så lenge du har venner, vel og merke. ;)

Opprinnelig skrevet av Toz@05.07.2005, 18.01
Eller få seg Max fire dmg, Black Dragons, og knuse alt og alle med Armageddon :)
239369​
Nei, det beste er og ha Expert i Earth også bruke Implosion og samtidig lurt og ha masse i Power, minst 12 i Power.

Da gjør den some serious damage.

Jo men da må du ha en hær full av units som er immortal mot magien.
Det kan bli dyrt og skaffe seg en hær full Black Dragons og ikke minst det tar lang tid.

Tja, du kan brfuke både Black Dragons, Magic Elementals, Fire og Energy Elementals, Ifreets(?), Ferie Dragons, Gold Dragons og, hm.. Azure Dragons. Kommer ikke på flere som er imune mot Armageddon, men kan huske et par ganger jeg jeg har satt sammen en hær bestående av noen av disse skapningene for så å bruke Armageddon. Veldig god strategi om du har lite hær å avse til en helt som er god med magi, men har elendig attack og defense.

Jeg syns det er vanskelig og få tak alle de forskjellig dragene.
Det beste jeg hadde var 25 Crystal Dragons.
Du vet tilfeldigvis ikke om et map som inneholder Azure Dragons, jeg har enda ikke sett dem og tro meg jeg har fullført en del maps på Armageddons Blade.

Nå kommer jeg ikke på noen navn i farten, men jeg vet det er maps i Armageddons Blade som har Azure Dragon dwellings. Jeg vil anbefale deg å ta en tur innom denne siden. Der finnes det en del fanlagede maps som tar en del mer av enn de offisielle mapsene fra 3DO. Mange av mapsene på denne siden er også veldig godt laget, og ser overhodet ikke amatørlaget ut. (Takk til Darkstorm for link til denne siden)

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Dette spillet eier i Hot-Seat. Har ikke spilt det spesielt mye, men jeg liker det veldig godt. HAWT.

Også vil jeg gjerne nominere EVE Online: EXODUS (pc)

Er noen med på et slag HoMM en kveld?
Det er vel fortsatt onlinestøtte ute å går?
You bet! ^0^ Man trenger bare hverandres IP, og du er good to go. Ganske avslappende å henge på forum o.l. mens det er motstanderens tur. For øvrig skal det nevnes at å spille HoMM III samtidig mens man reiser i EVE og browser nettsider er multitaskerens våte drøm.

Status
Stengt for ytterligere svar.