Spilltoppen!

Super Mario Bros. 3 (NES, GBA)

• Hot

Stemmer: 0 0,0%
  • Not

• Vet ikke/har ikke spilt

• Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.
Stemte HOT rett og slett fordi spillet er genialt. Ser det er to som har stemt not, kan ikke dere si hvorfor?

Kan de lobotomerte små fjøsnissene som stemte Not vennligst melde seg?
jeg, og sikkert de fleste her, forlanger en begrunnelse!

Det er umulig å ikke like dette spillet, det er så fantastisk bra og det holder seg fortsatt godt! Tar meg gjerne en runde SMB3 i ny og ne på NES'en :)

Selvfølgelig hot.

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Hot som bare helvete. Jeg er lat og gidder ikke å forklare hvorfor, men det trenger jeg vel strengt tatt ikke. :tommelopp:

Hot! :forelsket:

Blant mine «Topp 3» favoritt-spill (muligens topper den lista). Mitt første spill var Super Mario All-Stars, og Super Mario Bros. 3 ble helt klart spilt mest blant de fire Mario-spillene tilgjengelig. Jeg rett og slett elsker den muligheten til å samle ulike items som kan brukes til enhver tid før man går inn i en level, samt den store variasjonen de ulike verdenene og banene tilbyr.

En veldig lite overaskende hot fra denne kanten også.
Ble noen våkenetter med dette spillet og når jeg endelig sovnet så løp jeg rundt og samlet mynter i drømmene mine og.

SMB3 er alt du ønsker en oppfølger skal være, og enda mer! Dagens utviklere har definitivt noe å lære her, og spillet er blant mine definitive favoritter. Det som virkelig løfter spillet er den sukkersøte kontrollen og de tilfredsstillende animasjonene, som gjør spillet gøy den dag i dag.

Ingen NOT-mennesker som tør å stå fram?
Når blir det ny avstemning på neste spill? Du venter vel til litt flere har stemt HOT, så den får høyere prosent enn grim fandango? :D

Du kan jo slette den selv, og spare moderatorene for unødvendig jobb.

Forøverig stemte jeg HOT!

Lovende å se at spillet i skrivende stund ligger an til å få 96% hot :) Det beviser at folk her på forumet vet bra spillhåndtverk når ser det.

Jeg nominerer mine 2 yndlingsspill til GBA:

- Mario and Luigi: Superstar Saga
- The Legend of Zelda: The Minish Cap

Og jeg stemte selvfølgelig hot.

Edit: Warcraft II har allerede blitt grilla (jeg nominerte tidligt), hvorfor er da Warcraft II slettet fra listen over grilla spill og lagt til i ventelista? :confused:

Opprinnelig skrevet av PureChaos@24.07.2005, 01.53
Når blir det ny avstemning på neste spill? Du venter vel til litt flere har stemt HOT, så den får høyere prosent enn grim fandango? :D
244765​
Jeg prøver å ta en grilltopp i uken cirka. Noen ganger, som denne gangen, drøyer jeg den litt lengre hvis spilltoppen er populær.

Freezar: Jeg vet ikke hva som har skjedd, men det er fikset i den nye grilltoppen som kommer hvert øyeblikk. Og Lanfear du kan velge et nytt spill hvis du vil.

Status
Stengt for ytterligere svar.