Spilltoppen!

Metroid Prime (GC)

• Hot

Stemmer: 0 0,0%
  • Not

• Vet ikke/har ikke spilt

• Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.
Et nydelig spill, for fuzzy flashbacks når jeg tenker på det :) Ytterst få spill som har klart å levere en slik overbevisende atmosfære og en av de få spillene der bossen faktisk er morsomme å slåss mot, selv om en dør.

Kilik

Lokal moderator
Hm, det ble en hot, men det var bare så vidt...Heller mer mot lunken egentlig.

Grafikken er fortsatt noe av det beste vi har sett denne generasjonen. Teknisk og presentasjonsmessig er det et mesterverk med f.eks. ingen loading. Men spillet skuffet meg på mange måter: Alt for mye kjedelig backtracking og respawning av fiender. At hele historien fortelles ut fra tekst føles uengasjerende og utdatert etter 2002-standard. Hvorfor overså anmelderne disse feilene? Jo, fordi det var slik i de gamle Metroid-spillene også. Da kaller de det heller tradisjon, ikke designfeil. Kan legge til at kontrollen er solid, men føles ikke alltid optimal, særlig i bossfighter. Atmosfæren i spillet og morphball-gameplayet er derimot strålende.

Et bra, men sterkt overvurdert spill etter min mening.

Opprinnelig skrevet av Agahnim@27.07.2005, 17.18
Du fullførte et spill du ikke likte?  <_<

Uansett, Metroid Prime er et av de beste spillene på GC. Alle som har GC bør ha dette spillet. ALLE!
245741​
Ja, det var litt underholdende å se gamle gode fiender, og høre god gammel musikk.
Og til FP-spill å være, er det ok, dessuten hadde jeg brukt penger på det.

Stor, positiv overraskelse når jeg fikk det. Innovativt og originalt. Ett av Gamecubes absolutt beste spill. Hot, hot, hot.

Status
Stengt for ytterligere svar.