Spilltoppen!

Half Life (PC, PS2)

• Hot

Stemmer: 0 0,0%
  • Not

• Vet ikke/har ikke spilt

• Totalt antall stemmer
    0

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
BEGRUNN DEN DER PÅ RØDE RAPPEN, DIN GAUDER.

Hot grunnet mange sjefe mods ;)

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av Tyrion@27.08.2005, 03.08
Not fra meg. Liker ikke fps som ikke er online, men alle sa jeg burde prøve HL, men når jeg satte meg ned og spilte synes jeg ikke det var noe særlig.
255584​
Er du lam i huet? Med mindre du snakker om PS2 versjonen aner jeg ikke hva du snakker om.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Vet ikke helt. Likte det aldri spesielt når det kom, og har i ettertid prøvd det mer og liker det fortsatt ikke. Syns rett og slett ikke det var morsomt. Og er det ikke derfor vi spiller ?

Så jeg vet ikke helt... unngår en hot for at det tross alt åpnet en del dører og slikt for fremtiden.

oma

Village Drunk
Opprinnelig skrevet av Yetipants@29.08.2005, 18.09
BEGRUNN DEN DER PÅ RØDE RAPPEN, DIN GAUDER.
256145​
:D jo, jeg sitter bare rett og slett ikke igjenn med ett positivt inntrykk av det, (det skal jo og sies at jeg bare har spilt ps2 versjonen) husker det tok helt av på slutten med teite bosser og teit verden, husker og det var så vanskelig (eller at jeg lagde meg en skikkelig suppe der jeg endte opp uten våpen og helse) så jeg måtte faktisk bryte gamers første regel :flau: jeg vil rett og slett ikke sammenligne det med spill som mgs\goldeneye\residentevil4 osv... så bra er det ikke, men så skal jeg og si jeg ikke blir så fenget av fps spill heller da...

konklusjon?: jeg er for dum til å forstå hvor bra dette spillet er :p

Lodin

Der Waaaah
Å kalle HL et dårlig spill etter bare å ha prøvd PS2 versjonen ligger på nivå med å si at feks. The Matrix har dårlige action scener etter å bare ha sett den på en 14" TV med mono lyd.

oma

Village Drunk
tja, jeg har da aldri påstått at HL er ett dårlig spill, bare at jeg ikke likte det :p

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Hottere enn hottest! Ekstremt genial historie, en om mulig enda mer genial oppfølger og en suveren stemning som ikke likner grisen. To tomler opp.

Et veldig viktig spill!

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Man trenger vel ikke ha så jævlig bunnsolide argumenter for å like/ikke like et spill. Det der er noe man tar på feelingen, sant.

EDIT: Hot.

Opprinnelig skrevet av plan_9@29.08.2005, 22.23
Men hadde det ikke vært lettere å ikke inkludere "ikke-spilt" alternativet da? Eller overvurderer jeg brukernes evne til å lese beskjeder nå?
256363​
Grunnen til at ikkespilt-alternativet er med, er fordi at i begynnelsen (da det kun var hot/not-alternativer) var det så mange som kun stemte bare for å stemme uten å nødvendigvis ha spilt spillet. Så for de som absolutt må stemme på et eller annet, har nå alltid et alternativ. Dessuten tar det jo også ingen skade å bare ha med et ikkespilt-alternativ.