Spilltreff hvor?

Spilltreffet skal holdes hvor?


  • Totalt antall stemmer
    19
#1
Ut av min nysgjerrighet lurer jeg på hvordan forholdene er. Hvor mange folk som har anledning og vilje til å besøke Stavanger for et eventuelt spilltreff, og hvor mange som ikke har det. Da jeg selv bor i Stavanger-området, synes jeg det er greit å vite. I tilfelle jeg plutselig fant det klokt å arrangere noe selv. Kun poll, jeg trenger ikke x antall mennesker som whiner over at de bor i Tromsø.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#2
Oslo-området er helt klart det mest fordelaktige for størsteparten av forumgjengerne her. Dessuten er Stavanger en stygg by fyllt til randen av stygge stygginger.

:)
 
#5
Stemmer for Stavanger av åpenbare grunner.
Eller, med tanke på all diskusjonen så må jeg vel bare påpeke at det har ingenting med innvandrere å gjøre :ler:
 
#6
La det bli i Drammen da! Men jo hadde vært fett om dere kunne satt igang noe i Oslo området!

Jeg må seriøst møte Frenzy! He is my arch enemy!
 
#7
Ikke misforstå, denne pollen er kun et lite initiativ fra meg, for å finne ut hvor mange som har anledning til å komme på et eventuelt spilltreff i Stavanger. Jeg kommer nok aldri til å arrangere noen spilltreff i Oslo-området, da jeg selv bor i Stavanger. Ikke ta dette som et løfte om noesomhelst, iallefall ikke for et Oslo-spilltreff.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#8
Dessuten er butikkutvalget her nokså hyggelig (...)[/b]
«Nokså hyggelig», som i «flere hakk dårligere enn i Oslo»?

Gratulerer med å ha klart å få emnet til å spore av allerede i tredje innlegg, for øvrig. :rulleøyne:
 
#9
<div class='quotemain'>
Dessuten er butikkutvalget her nokså hyggelig (...)[/b]
«Nokså hyggelig», som i «flere hakk dårligere enn i Oslo»?

Gratulerer med å ha klart å få emnet til å spore av allerede i tredje innlegg, for øvrig. :rulleøyne:
[/b][/quote]
Jeg sa at vi hadde et bedre butikkutvalg og færre stygge typer. Ganske i tråd med tråden vil jeg påstå. Men heldigvis er det borte nå allikevel.

Jeg vil igjen understreke at dette ikke er noe mer enn en simpel meningsmåling, og bygger på hva som foreløpig er et enmannsprosjekt. Jeg håper dog å se at mange av dere er villige til å reise til dette vakre fylket, for å øke sansynligheten for at det blir et spilltreff her.
 
#13
Spilltreff i Stavanger hadde nok vært en hit, ja. 9 timer tog fra nærmeste sivilisasjon (aka. meg).
[/b]
Haha, frykt ikke (no pun intended), jeg tar toget sammen med deg, så kan vi synge allsang. :tommelopp:

EDIT: Eller spille DS, om du er en sånn som liker spill og sånt.

Men sånn på ordentlig: Tar det virkelig 9 timer med tog fra Sandefjord? Sikkert en hyggelig billettpris og da?
 
#14
Oslo > Stavanger
 

oma

Village Drunk
#16
for turens skyld, ikke for spilltreffets skyld... ?

uansett, jeg kunne nok vært med, fylke i fylke med hordaland ^^
 
#17
Oslo > Stavanger
[/b]
Ja, jeg skjønner at de fleste av dere hadde foretrukket Oslo som lokasjon. Men jeg lurer egentlig på hvor mange som er villige til å reise hit om det faktisk hadde blitt et spilltreff. Jeg kunne nok selv tatt turen til Oslo om det ble arrangert et spilltreff der, så jeg vil se for meg at enkelte av dere kanskje kan gjøre det samme hit til?
 

Lodin

Der Waaaah
#18
Jeg hadde nok giddi ta turen siden det er noen SGere jeg skulle likt å møte som Agahnim, Revan og Alex. Men så er det dette med prisen da. Hvis det ikke blir køying i lokalet får jeg kreve gratis innlosjering hos Molly nå som vi bare er venner. ^_^
Ikke for det, Oslo og nærliggende strøk er klart å foretrekke.
 
#19
Oslo hadde vært kjekt. Større sjanse for at jeg skal gidde å være med da. Hadde jo vært morsomt å møte noen SGere :)
 
#20
Jeg nekter å sitte nesten ti timer på tog for å ha et spilltreff utenfor all sivilisasjon.

Dessuten er jeg ikke så fryktelig glad i stavangersk.