Spilltreff

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

K999

Keystone State Of Mind
#41
Vel jeg og Nichodemius har tenkt lenge på og ville reise der på spilltreff, og da er nok det letteste Tog.

Og da bare finne noe billig hotel eller noe, vi blir nok litt sponset av foreldrene våre.
Og du Revan bor jo i nærheten så hvis du får låv, kunne du joinet.
Hvis ikke noen fra Rogaland skal kjøre og har plass?
 

Lodin

Der Waaaah
#44
Blir nok som sist at en del folk døgner i lokalet.
Men de som velger å sovne der kan nok bli utsatt for både det ene og det andre ja. =D
 
#46
SITAT(Cowling @ 15.08.06, 12.46) 19772
Vel jeg og Nichodemius har tenkt lenge på og ville reise der på spilltreff, og da er nok det letteste Tog.

Og da bare finne noe billig hotel eller noe, vi blir nok litt sponset av foreldrene våre.
Og du Revan bor jo i nærheten så hvis du får låv, kunne du joinet.
Hvis ikke noen fra Rogaland skal kjøre og har plass?
[/b]
Muuulig jeg kjører opp. Men da må dere chippe inn med bensinpenger og Lolipop (isen, ikke babyen di...).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#48
SITAT(Lodin @ 15.08.06, 18.23) 19812
Men de som velger å sovne der kan nok bli utsatt for både det ene og det andre ja. =D[/b]
Nana nanananana na na na Katamari Damashii?
 

Nabbe

Har fin hatt.
#49
Revan: NSB.no.

Jeg kommer garantert, med mindre jeg har noe bedre å gjøre... ... hahahahahahahahahaha.

Men, skjer det faktisk noe denne gangen, eller ender det i tårer og skuffelse denne gangen også?
 

K999

Keystone State Of Mind
#50
Hvor mange har du plass til?

Og Bensinpenger blir ikke noe problem, vil heller kjøre enn å sitte på tog i 7-8 timer.
 
#51
vet ikke om jeg har postet her før (ikke at så mange bryr seg men)
Jeg kommer nok.
Tar med meg selv og godt humør.
Kanskje en pose bamsemums, men jeg kan være litt gjerrig hvis økonomien er stram.
Må høre om mister cycerin gidder å joine.
 
#52
SITAT(Cowling @ 15.08.06, 21.58) 19875
Hvor mange har du plass til?

Og Bensinpenger blir ikke noe problem, vil heller kjøre enn å sitte på tog i 7-8 timer.
[/b]
Er nok fysisk mulig å presse inn fem personer. Regner med at jeg tar med meg en bøddy selv, så har plass til tre støkker utenom. Er coupe da, så regne med at jeg må slippe dere inn og ut ved å flytte på setet mitt, noe jeg trolig ikke kommer til å gidde. Ergo: ta med en handlepose eller noe til å pisse og drite i.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#53
Jeg aner at tidenes største roadtrip-tragedie er i emning. :D
 

K999

Keystone State Of Mind
#54
Er nok fysisk mulig å presse inn fem personer. Regner med at jeg tar med meg en bøddy selv, så har plass til tre støkker utenom. Er coupe da, så regne med at jeg må slippe dere inn og ut ved å flytte på setet mitt, noe jeg trolig ikke kommer til å gidde. Ergo: ta med en handlepose eller noe til å pisse og drite i.
[/b]

Haha, dette kan bli fun, gleder meg allerede. :D
 
#56
Hvor lenge pleir nerde treffene å være her? En dag elelr flere netter? Om det ikke blir overnatting kan jeg ha en nerd sovende over.