Spilltreff

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

oma

Village Drunk
#21
ikke at jeg kan bidra med noe utenom skarre r, men jeg har lyst å være med om det blir noe av :)
 
D

Doctor Downs

Gjest
#22
SITAT(Nicholas @ 05.08.06, 02.37) 18305
Som sagt så er ingenting fastsatt ennå, så jeg vil påstå at sannsynligheten for at det blir noe av innen 20. august er lik null, dessverre for Aquila og Rocky. Helgen før/etter høstferien kunne vært noe å sikte for, men alt er for ørtende gang bare i planleggingsfasen fortsatt.
[/b]
Sees kanskje på nyåret, da? :(
 
#23
Kan bidra med GC samt standar multiplayer spill (ssbm, mariokart osv)+ 4 kontroller, en xbox med èn kontroll og en ps2 med guitar hero og to gitarer, om en viss neger gidder å sende det fra gud vet hvor snart.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
Flere som har GC med nettverksadapter og Kariomart, sånn at vi kan få på litt ånkli 16-spiller for reals?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#25
Jeg skulle gjerne ha tatt med en TV, men jeg bor foreløbig i Kongsberg uten bil. Hvis noen i nærheten skal kjøre og har plass er jeg og TV-en min med (28" wide Low-D). Jeg kan også ta med kaffetrakter. :D
 
D

Deleted member 91

Gjest
#26
Min lokale Spaceworld har to GC-adaptere til 299,- stykket, så vi kunne sikkert satt av litt spenn fra inngangsinntektene og handla de inn til treffet. :ninja: Mario Kart med masse spillere virker ultramoro.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Jeg kjøper dem når studielånet kommer, glatt.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#28
Sure bling. Send meg en PM ellerno' når det er tid. De så rimelig støvete ut, så jeg regner ikke med at de forsvinner med en gang. Tønsberg er i tillegg kanskje muligens verdens minst nerdete by, selv om vi kan veie opp med å være Norges Sosseby nummer to (like bak Oslo). :(
 
#29
SITAT(Nicholas @ 09.08.06, 00.48) 18842
Min lokale Spaceworld har to GC-adaptere til 299,- stykket, så vi kunne sikkert satt av litt spenn fra inngangsinntektene og handla de inn til treffet. :ninja: Mario Kart med masse spillere virker ultramoro.
[/b]

Skal vi se, jeg kan se om jeg får et slikt adapter billigere, jobber tross alt på spaceworld :p
 

Terje

mostly harmless
#32
Hvis jeg kommer, og det er langtfra sikkert, så kommer jeg kjørende med stasjonsvogn. Det er mulig å ta noen ekstra turer og hente litt større ting med den, eventuelt plukke opp noen på veien fra Porsgrunn.

Desverre er det mest sansynlig at jeg ikke har anledning til å bli med. Men skulle det bli slik at jeg kan, så...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#33
#35
SITAT(Terje @ 12.08.06, 21.22) 19306
Hvis jeg kommer, og det er langtfra sikkert, så kommer jeg kjørende med stasjonsvogn. Det er mulig å ta noen ekstra turer og hente litt større ting med den, eventuelt plukke opp noen på veien fra Porsgrunn.

Desverre er det mest sansynlig at jeg ikke har anledning til å bli med. Men skulle det bli slik at jeg kan, så...
[/b]
¨
Hmmm, jeg bor i Porsgrunn:D Hadde vært artig å oppleve et slikt treff en gang, se hvordan folke ser ut og hvordan de oppfører seg i store folkegrupper osv. Kanskje noen finner på noen artige men ikke fullt så farlige sprell...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#36
Du kommer deg ikke så mye utafor døra, aner jeg? :p
 
#38
Nytt spilltreff høres temmelig gunstig ut. Desverre kan jeg nok ikke bidra med noe mer enn mitt nærvær. Men jeg kan alltids ta med meg potetgull for Mjaus del.
 

K999

Keystone State Of Mind
#39
Hvis jeg kommer meg ditt, noe jeg virkelig vill, så kan jeg sikkert bidra me Gamecube Mario Kart og 2 kontroller.

Samt en Xbox 360 me GRAW og HALO 2 til, så jeg Nicholas og Aquila kan slå dere alle sammen.