Spilltur med forumet 2020!

ganon

The Boshy
Det ble snakket løst om ny tur til Englandia under uguu i stuguu og jeg lovet å lage en tråd og få i gang noe. For de uinnvidde så har Arcadeclub nylig åpnet en arkadehall i Leeds, og denne må jo selvfølgelig besøkes! I nyeste Retrogamer har de et intervju med eieren av hallene, og han holder faktisk på å planlegge en tredje hall i Blackpool, så denne turen kan gjentas flere ganger :)
Jeg har fri 31.3-26.4 og 12.5-7.6 så hvis det passer for folk innenfor de datoene (vil helst dra litt sent i en hjemmeperiode etter fadesen sist gang) så blir det tur på oss før sommerferien.

Hvordan Leeds hallen ser ut:

Her kan du lese om forrige tur: http://www.spillegal.no/threads/spilltur-med-forumet.19999/

Håper mange blir med denne gangen også!

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Fare for at dette enten kommer for tett på påske eller en ferieuke vi skal ha i begynnelsen av mai, men støtter initaitivet og skal prøve å bli med.
E: Og ja, forrige turen var konge og anbefales til alle.

Sist redigert:

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Ser for øvrig ut som også denne arkadeklubben ligger ca. 20 minutter med bil unna sentrum, drøyt 7 kilometer. Men mer i utkanten av Leeds enn i nabobyen som tilfellet var i Manchester.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg har ferieuker å brenne av så jeg er gjerne med! Eneste datoene som blir vanskelig er begynnelsen av april grunnet James Bond som betyr ekstra mye å gjøre på jobb.

ganon

The Boshy
For å gi flest mulig litt tid til å få avklart om de kan bli med skal vi prøve oss på 28/29.05-31.05? Jeg er gira på å dra opp på torsdagen da det er åpent for kun voksne etter kl 18 torsdag og fredag.

Topp