Spilltur med forumet!

ganon

The Boshy
#1
Hoi!

Det er et nytt år, og det har slått meg at vi ikke bruker å ha noe sosialiserings før sommerferien og grillings. Jeg ble oppmerksom på en arkadehall i Manchester nå rett før jul som jeg har veldig lyst til å få besøkt i år, og hva er vel et bedre reisefølge enn dere likesinnede!

Her kan dere lese om klubben: https://www.arcadeclub.co.uk/

info fra et kjapt søk:

Flypriser i mai ligger på 1200kr tur/retur Oslo.

Hotell ca 1500kr to netter.

Inngang klubb er ca 150 kr. Maskinene står på freeplay så det er bare å slå seg løs. Det er mat og drikke i lokalene.

Planen min er å dra opp på fredag, spille på kvelden da det er åpent 18-00. Lørdag er det åpent 11-23 så tilbringe en full dag i hallen, og på søndag dra hjem.

Hvis dette frister så skriv i tråden og før opp når det eventuelt måtte passe :)
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#3
Yoooo... Det hadde eid
 

ganon

The Boshy
#4
Har sett på datoer som passer for meg:

12.04-14.04

19.04-21.04 (rød fredag burde gi oss muligheter til å reise tidligere)


Noen datoer som passer for andre?
 
Sist redigert:

Terje

mostly harmless
#5
Jeg skulle svart på denne for lengst, sjukdom gjorde at jeg utsatte å poste og så har det bare gått i glemmeboka. Men greia er at jeg har gått på noen drøye uforutsette utgifter i det siste så jeg blir nødt til å melde pass på sånne ting som det her denne våren.
 

ganon

The Boshy
#6
Nedtur :/ tror vi er fire stykker som har sagt ja, med en kanskje så langt. Bare lurkere på forumet fra vennegjengen :p men jeg har satt dato 24.05-26.05 for de som vil bli med. Har ikke bestilt fly da ikke alle priser er tilgjengelig enda. Oppdaterer her før noe blir bestilt!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Skal ta en tittings på dette i løpet av uka og se om det går. Håper jo det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Apropos retrosjapper og Albion så var det ei ålreit sjappe i York som var full-faens-stendig stappa med stuff fra gulv til tak, alt fra løse carts til alle systemer, bootleg Famiclones og in-box-greier i glassmontre til fullstendige collector's editions av nyere greier. Hvis livet ditt ikke er komplett før du har en gigantisk boks med limited edition DS-er til Pokemon XY og sånt kan du få dekka behovet der. Var så mye greier der at jeg bestemte meg for ikke å kjøpe noe siden jeg veit hvor fort den grensa for "joa, har jo råd til dette også" flytter seg oppover.

Grunnen til at jeg skriver dette er så klart at siden jeg var så flink til å holde meg i skinnet da, kan jeg gå berserk hvis vi tar turen innom de stedene der nå.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#14
SAS har billigere billetter akkurat nå (og de klimakompenserer Eurobonus-medlemmer), tilbudet går ut på torsdag. Tenkte å bestille nuh straks hvis dette er fastsatt. Hva sier reiseleder @ganon?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#15
Er det snakk om at vi så fall skal bo på samme hotell?
 
#16
Bare å bestille Thinaran, gjerne nevn tidspunkt for fly du velger så kaster jeg meg på det samme. Angående hotell så er det hyggeligst om vi får skviset alle inn på samme hotell :) Jeg kommer til å ta dobbelrom med en kompis, bare å gjøre det samme så blir det rimeligere.
Hvis noen har tips til hoteller så kan de komme med det, hvis ikke så velger jeg et på bakgrunn av litt google-fu i løpet av uka.

Mercure Manchester Piccadilly hotel virker som et av de bedre rimeligere alternativene. Ca 2500 for dobbelrom med enkeltsenger for to netter.
 
Sist redigert:

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#17
Har bestilt tur fra Tromsø 21. mai og hjemtur søndag med siste fly. Men mer usikker på Manchester-turen. Ser at det helt klart rimeligste er å fly med Ryanair fra Torp, og de flyr jo direkte istedenfor å bruke rundt fem timer på diverse flybytter i København, London eller Bergen. Hvordan er det å komme seg til Torp fra OSL?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#18
Det går i hvert fall buss, kanskje tog også. Sandefjord.
 
#19
Hei, da har jeg begynt å booke fly og hotell. Jeg landet på Ryanair kl 11.50 fra Torp med retur kl 19.10 fra Manchester. kom på litt over 900kr tur/retur med en ekstra håndbagasje.

Hotellet ble dette.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#20
Gikk for samme flight (fordi det er eneste alternativet). Bare hotell igjen … foretrekker enerom pga komfort men kan kanskje overbevises til å dele rom.