Splinter Cell 2: Pandora Tommorow

Halky

Veteran bruker ;)
#1
Jau jeg sitter nå om dagen og spiller meg gjennom Splinter Cell 2: Pandora Tommorow på X-BOX og jeg syns hittil er det er godt spill! Jeg spiller seff litt MP på det spillet også ;) Selv om jeg der ikke er så god hehe.

Men jeg lurer bare på en ting nå, angående SP delen i spillet, jeg har kommet meg til Jerusalem, og siste save sted var ved Checkpoint 2, etter att han jeg fikk tilbake våpnet mitt av hadde vist meg noen nye ting med det osv. Jeg ska da finne ett kvinne menneske som kan hjelpe meg. Men jeg finner ikke henne helt, siden det liksom ikke er så mange veier og gå, og jeg har prødv omtrent alle veier der. Kommer bare til en stor prort som jeg ikke kommer meg igjennom.

Jeg finner heller ikke eller har sett den Amish Kirken som jeg ska til.

Så jeg lurer da på om jeg kan få noen tips eller hjelp, sånn at jeg kan få funnet den Amish kirken osv.
 
#2
Jeg finner heller ikke eller har sett den Amish Kirken som jeg ska til.
Gullkorn fra Kenny-munn.

Husker jeg korrekt så skal du ut å teste den nye rifla. Du følger etter han kisen som gav deg våpenet. Mister du ham så skal du finne ham ved en svær balkong, skru på nightvison så så finner du ham.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#3
Hehe, jeg er ferdig med han da :p Ska finne det kvinnemenneske nå.
Men jeg finner ikke den Amish kirken eller noe i den duren.
 
#4
Jeg har nettopp kommet forbi det stedet. Slett noe sinnsykt med det. Det er litt vanskelig å forklare, men når du har gått ned en lang gate med en del politi i g da kommer du til en liten plass. På den ene siden av plassen er det en stor jerndør, ikke bry deg om den. Gå heller inn i en av de mørke krokene på plassen. Det er riktig vei. Dette var kanskje ikke så godt forklart, men hvis du lurer på mer kan du jo bare poste mer :)

PS: skyt ut så mange lys du klarer for å gjøre det lettere