Splinter Cell 4

#1
Ubisoft har sagt at Splinter Cell 4 vil finne sin vei til butikkene til våren i 2006, til faktisk denne generasjons-, nestegenerasjonskonsoller og PC. Vi blir lovet nytt gameplay; "that promises to innovate and revolutionise the Splinter Cell franchise with a new direction expanding the story and the Sam Fisher character."

Yves Guillemot fra Ubisoft sier: "Splinter Cell 4 will be even more thrilling and heart-pounding than its ground-breaking predecessors. This new version will both enrich the gaming experience on current consoles and take full advantage of the capacities of next-generation consoles to deliver players the most fabulous gaming experience ever."

Så folkens, gled dere til enda mer "groundbreaking", "revolusjonerende", dødskjedelig sniking rundt i tafatte områder. (I hvert fall det jeg forbinder med sjangeren, men sånn får nå det være)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Græh. Vel, det kan jo hende de har lært noe siden sist... men med tanke på hva de gjorde med Prince of Persia er det vel heller tvilsomt. :(
 
#4
Som Yeti nevnte, POP 2 ble ikke bedre. Men så lover de bot og bedring med POP 3. Og hvem vet, kanskje de har innovert litt mer i denne utgaven. Forhåpentligvis med en mer naturtro A.I, men gidder ikke å holde pusten imens. Vi får se om vi blir positivt overrasket.
 
#5
Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN@04.10.2005, 23.47
Som Yeti nevnte, POP 2 ble ikke bedre. Men så lover de bot og bedring med POP 3. Og hvem vet, kanskje de har innovert litt mer i denne utgaven. Forhåpentligvis med en mer naturtro A.I, men gidder ikke å holde pusten imens. Vi får se om vi blir positivt overrasket.
266167​
Du kan holde pusten etter ha sett denne Trailer
 

Kilik

Lokal moderator
#6
Må si jeg liker ikke at de gir ut det samme spillet til både denne generasjonens konsoller og next-gen. Gjelder ikke bare Ubi Soft; EA gjør det samme med å f.eks. gi ut NFS: Most Wanted og hele EA Sports line-up'en til både Xbox og Xbox 360 i år. Største forskjellen på versjonene er vel oppløsningen. Ser ikke helt poenget med å investere i en ny konsoll da...
 
#7
Hvis det er én serie jeg blir mektig irritert over, så er det denne! Ubi Soft klarer å naile det meste; fra bunnsolid kontroll til deilig grafikk. Men de er så ufattelig dårlige til å gjøre spillene det minste interesante. Å se såpass mye talent sløses bort på så kjedelige produkter gjør meg mektig frustrert. Splinter Cell trenger ikke små forbedringer, fixes, og nye features. Det serien trenger er en komplett om-designing.
 
#8
Ser ingenting i veien med at spillene kommer ut til begge konsollene. Skal de med xbox sitte der med svarteper og spille bare gamle spill fordi den nye maskinen har alle titlene ? Jeg synes at PSone dauet ut altfor kjapt etter PS2 kom. Det ble ikke en jevn overgang og jeg tror at det er litt mer i den retningen de tenker selv. Så mange xboxer der ute, alt for masse penger å tjene på den enda.

De som investerer i xbox360 får ihvertfall bedre grafikk og i noen tilfeller en bedre framerate. Det kommer jo xbox360 spill ut som ikke kommer ut til xbox også da. Hadde de ikke gitt ut enkelte spill til begge konsollene så ville nok noen ha tutet da også. Umulig å gjøre alle til lags.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Vet dere hva jeg lurer på? Hvorfor EA gidder - og ikke minst hvordan de klarer - å klemme ut current-gen-spill på DS. De ser jo ut som draugen på baksiden av eskene, for helvete. FIFA 06 så mest ut som et slags grotesk teater ifølge det jeg så. Hvem faen er det som kjøper spill som kun har grafikken som salgspunkt til en plattform der grafikken har inntatt sin rettmessige plass i baksetet?
On-topic der altså.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#10
En god del, faktisk, simpelten fordi det er det eneste håndholdte alternativet. :ehm...:

Og det jeg lurer på: Hvem erre som lager musikken til SC denne gangen?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Øh... hva med PSP? Poenget mitt er vel at jeg heller ser PSP bli belemret med møkka enn DS-en. :D
 
D

Deleted member 91

Gjest
#12
Klønete forklart av meg. Det jeg mente var at det er en del skrotnisser med penger og fotballinteresse som har kjøpt DS, og siden EA er de eneste som gidder å lage fotball-spill til den så blir det det de kjøper. Troor jeg da. Men du har rett sånn ellers.