Splinter cell chaos theory og double agent "xbox"

hmm jeg tror jeg har et av splinter cell spilla eller 2 liggende en plass.. jeg kan sjekke i morra ;)

Lodin

Der Waaaah
Hvis man kan overleve å spille dem på PC tipper jeg Steam kommer til å ha en deal på dem snart. Sånn bortsett fra at begge allerede ligger der til 10 Euro per stykk.

Det med double agent er at jeg har kost meg mye med 360 versjonen som igjen er samme som pc versjonen (og ps3), mens xbox, ps2 etc har bedre hisoriefortelling og litt annerledes levels og gameplay tweaks, etter hva jeg har lest. Så er jo så klart xbox versjonen er best av de gamle konsollene når det gjelder grafikk derfor vil jeg prøve det. Grunnen til dette er vel 2 forskjellige utviklere, av de versjonene.

Chaos teory kunne jeg spilt på pc og kunne kjøpt på live også, men og punge ut over 120 kr i points der, venter jeg litt med hvis jeg kan få det til en bedre pris. Og vil helst bruke 360 kontrollen.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Så det du sier er at Double Agent potensielt er et bra spill på xbox, istedenfor dte rælet som ble gitt ut til 360-en? Jeg forventer trip report.

Ja, bare les litt rundt på reviews, og mange "reader review'''s" som har spilt 360 og xbox versjonen mener sistnevnte er den beste, jeg kan ikke si noe selv, men har derfor lyst å spille xbox versjonen. Ps2 versjonen skal jo være lik xbox sin, men etter jeg så et par sammenlignings videoer så frister ps2 versjonen veldig lite i forhold.

Hmm, jeg hadde bare Tom Clanesy's Splinter cell. Altså den første versonen som kom til xbox1. Hvis du har tenkt å spille spillet på xbox360 hjelper det lite, men man kan bruke det til å softmode xbox1

Nå fant jeg en billig brukt sjappe fra england så skaffa meg DA til 30-40 spenn, så hvis du selger CT så bør det være billig, eller så jeg kjøper jeg bare det der.

Tror ikke en femtilapp pluss/inkl porto har noe for seg for et gammelt, brukt spill men jeg kunne brukt morgendagen på å grave det frem hvis du har en DVD eller to å sende i retur? Så har du det i det minste til neste uke fo sho. :)

Du kan få Derailed/Togkapring fortsatt i plast med Van Damme og New police story med Jackie Chan(uten cover). Hakke stort annet å by på:p hehe.

Hey Lyon, beklager sent svar! ;)

Lette som gal i alle esker i kjelleren, du skal vite jeg gjorde en innsats. Har ikke dukket opp enda men jeg skal i konfirmasjon til søskenbarn i morgen, det kan dukke opp der...