SPLINTER CELL Chaos Theory til nintendo DS byttes

SPLINTER CELL Chaos Theory til nintendo DS byttes eller selges vekk... hva byr dere? jeg fikk spillet i dag.. og jeg selger eller bytter vekk fordi jeg har lyst på et annet spill, og jeg har GC versionen.... så kjøp kjøp eller bytte...

Spillet er ikke det helt store i følge diverse anmeldelser, men Splinter Cell på DS kunne da kanskje vært smøgøy? Hva med Timesplitters 2? GC versjon.

jeg skal ha ds spill i bytte eller selge det.... det er jo driit fun.. har spillt det siden jeg fikk det... men jeg satser mer på noe søsteren min også kan spille :p men spillet er bra, og anmelderene er så rar når di anmelder spill... di sammenligner ds og psp spill mot xbox,ps2,pc,gc spill... splinter cell finnest på alle konsoller utenom psp.... og ds versionen sier di at har dårlig grafikk... det er jo et av di beste som er ute til ds akuratt nå..

Du kan få Polarium for det.

Har MArio da.

Opprinnelig skrevet av Xzwer@05.08.2005, 12.25
sorry... men Polarium er ikke et spill som ser veldig fun ut :p bare veldig tenkende ut :p har du flere spill?
248281​
wow.

the biggest boss eva 2...

Polarium er fun.

D

Deleted member 91

Gjest
Det største problemet Splinter Cell: DS har er at det er fullstendig dritt. Forferdelig ubrukelig kamera, stygg grafikk (og ja, det er stygt uansett hvordan man ser på det), og noe av det jævligste kontroll-oppsettet known to man. Leveldesign virker nitrist og kjedelig også. Man trenger ikke sammenligne det med de andre versjonene for å se at det er dritt. Jeg ville tatt Polarium foran det nårsomhelst.

javell synd for deg... for jeg synest spillet er driit bra... og visst du bruker den thum strap tingen så funker det helt perfekt faktisk... det er bedre styringe en noen av konsoll versionene... (har prøvd dem alle) så ikke gidd å rote opp emnet mitt uten noen vesentlig grunn...

Han bare advarer folk mot å kjøpe et møkkaspill.

bedre styring enn noen konsoll-utgavene?
du digger det?

du lurer bare det selv.
this game sux

Pm meg vis noen ønsker å bytte til seg Polarium ^^

D

Deleted member 1518

Gjest
Opprinnelig skrevet av Nicholas@05.08.2005, 13.51
Det største problemet Splinter Cell: DS har er at det er fullstendig dritt. Forferdelig ubrukelig kamera, stygg grafikk (og ja, det er stygt uansett hvordan man ser på det), og noe av det jævligste kontroll-oppsettet known to man. Leveldesign virker nitrist og kjedelig også. Man trenger ikke sammenligne det med de andre versjonene for å se at det er dritt. Jeg ville tatt Polarium foran det nårsomhelst.
248307​
Vær snill nå, hva hadde du gjort om noen ødela salget ditt? :p