Splinter Cell: Chaos Theory

#1
Da var Splinter Cell her igjen. Og etter min mening så er dette garantert den beste utgaven i serien. Mer variasjon i levels, smartere fiender, lettere å henge med i historien, grafikk som er en fryd for øynene og co-op :D

Har tatt 2 missions til nå og er hooket. Må ta meg en liten pause før øynene begynner å blø. Hvis du feks ikke klarer alt på et mission så må du ta igjen det i et senere mission, slik at det forverres en god del. Spiller på hard og jeg blir ganske svett av dette her. Mulig at det er pga min trang til å spille det som en perfeksjonist. Så det blir en del loading etter mange fuckups :blunk: En del av sjarmen :rulleøyne:

Spillet har blitt finpussa på omtrent alt som er tenkelig. En skikkelig verdig oppfølger, mer enn hva jeg kunne si om Splinter Cell Pandora Tomorrow; eller Splinter Cell 1.5 på folkemunne.

Skal dere anskaffe dere dette spillet?

Anbefales til alle sneak'em up fans :)
 
#2
Går det ann å spille på Live? Hvis ja, hvordan virker det da? Synes at Live-delen til Pandora Tomorrow var kjedelig, jeg. Idéen var genial, vakt-spion --> spion-vakt. Men det ble kjedelig i lengden. Har dette nye spillet Multiplayer? Igjen, hvis ja, hvordan virker den?
 
#3
Dette spillet skal garantert skaffes ja, og jeg gleder meg. Har lest/hørt mye positivt, blant annet at dette skal være det beste spillet i serien, og har meget bra grafikk.

Revan: Det støtter live ja. Man kan spille co-op, i tillegg til en utvidet versjon av live delen i Pandora Tomorrow, kalt "versus" om jeg ikke tar feil. Denne gangen er det 3 forskjellige moduser.
Les mer her.
 
#5
Jeg skal ha det ja! Er det ute allerede (PC)?!
 
#7
Kjøpte spillet idag jeg, så da burde det vel være ute i butikker rundt om i landet også

Bare to timer til jeg er hjemme....
 
#9
Gjelder co-op split screen, eller bare LIVE?
 
#10
Opprinnelig skrevet av Citizen Insane@31.03.2005, 15.56
Gjelder co-op split screen, eller bare LIVE?
199357​
Splitscreen, Systemlink og... Vel, tror LIVE også. Husker ikke 100%. Knapt sett på den delen.
 
#12
Opprinnelig skrevet av Mongis@01.04.2005, 14.58
Gamer.no anmeldesle.

Må si meg enig. Dette er det beste Splinter Cell spillet hittil!
199993​
Ja, ingen tvil om det. Men det er ikke gamer.no sin anmeldelse du har linket til. Er nok itavisen du blir slengt til av linken din. Bare så du er oppmerksom på det :cool2:
 
#15
hores kanskje dumt ut, men er det ikke noen maatte aa skippe den dumme intro etter at man har restarta maskina paa xbox versjonen ?
Maa man se den hver eneste gang eller er det bare jeg som klarer og bumme paa alle knappene ? :confused:
trykker som en tulling men den skipper ikke introen etter at jeg har restarta.
 
#17
Opprinnelig skrevet av ShoDan@02.04.2005, 03.22
hores kanskje dumt ut, men er det ikke noen maatte aa skippe den dumme intro etter at man har restarta maskina paa xbox versjonen ?
Maa man se den hver eneste gang eller er det bare jeg som klarer og bumme paa alle knappene ? :confused:
trykker som en tulling men den skipper ikke introen etter at jeg har restarta.
200472​
Start knappen fungerer ypperlig her.
 
#18
Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN+02.04.2005, 04.06-->
<!--QuoteBegin-ShoDan
@02.04.2005, 03.22
hores kanskje dumt ut, men er det ikke noen maatte aa skippe den dumme intro etter at man har restarta maskina paa xbox versjonen ?
Maa man se den hver eneste gang eller er det bare jeg som klarer og bumme paa alle knappene ? :confused:
trykker som en tulling men den skipper ikke introen etter at jeg har restarta.
200472​
Start knappen fungerer ypperlig her.
200489​
[/b]

hmmm.. merkelig. Funka i dag. Naar jeg spilte i gaar funka det ikke, sverger paa at jeg trykte alle knappene. inkludert start! restarta til og med xbox`n! men i dag funka det med en gang... :confused:
underlig... kanskje en liten glitch...

kult spill i allefall er paa 4rde oppdraget naa, og maa si at det er mye mere aapent enn dem andre spillene. Mye mere frihet. Liker det godt saa langt. :)
 
#19
Jeg er veldig fornøyd med spillet. Har kommet til 2. oppdrag og har ikke oppdaget noen alvorlige feil i spillet.

PS: Grafikken er nydelig. Skulle tro man spilte på en kraftig pc. Dessuten er det oppgradert versjon av versus pluss coop modusen, noe som burde være sannder for alle og enhver :)
 
#20
Har kommet til 7 mission i spillet til nå, men en ting er jeg egentlig ikke helt fornøyd med, og det er at jeg savner swat turn fra dør til dør, evnen til å skyte mens man sitter inntil veggen og tar armen rundt hjørnet.

Og denne legsplitten der man står mellom to vegger med begge bena strekt ut får jeg bare aldri brukt så å si. Fremdeles det beste spillet i serien, men å gi meg masse muligheter jeg aldri føler virkelig at jeg trenger ødelegger litt. Blir fort å trø i gamle spor egentlig.