Okay.. da har jeg spilt en god del singleplayer. Etter Splinter Cell og Chaos Theory var det litt merkelig å spille baner hvor skygger og mørke blir spist av masse snø. Tenker på den første og den fjerde etter JBA-banen, som forøvrig var helt grei. Det var litt kjedelig å laffe rundt i JBA HQ, men etterhvert fant jeg ut hvordan ting fungerer. Double Agent er ikke mørkt nok for meg, men det er det eneste som skuffer. Det kommer sikkert mørke baner om litt, men førsteinntrykket mitt ble litt ødelagt av all snøen og bråket i fengselsbanen. Svømming og stuping uti iskaldt vann er morro.
Multiplayeren er enorm, NÅR den funker. Jeg vet ikke om nettet mitt suger eller hva det er, men jeg klarer FAEN MEG IKKE Å JOINE MATCHES. Herregud, faen i helvete. Og når jeg kommer inn i en server, er jeg der litt så kommer beskjeden "Host has ended this session", selv om han ikke har det. Dette gjelder også når vennen min Seigemannen prøver å hoste en match. Det funker ikke engang å chatte med ham, forbanna helvete.
Som sagt, det er veldig morro når jeg først en sjelden gang faktisk kommer i gang og får spilt.