Splinter Cell: Double Agent [X360]

Hvor mange er med i spillegal squaden? Er det plass til meg om jeg kjøper spillet?

Meh ... kommer ikke til å kjøpe det uansett, men hvis jeg skulle gjort det, så hadde det i tilfellet vært om jeg fikk plass.

Dere vet den lyden spies hører når det er mercs i nærheten? Den hører jeg av og til når jeg ikke spiller! :eek:

Uansett, jeg elsker demoen. Fy faen så kult det er å hacke en terminal, stikke fra mercsene og score.

Er det mulig å sette opp extraction files, tid og liv? Liksom, få en runde til å vare 40 minutter, alle har seks liv og man må få med seg fire extraction files? Går det ann på fullversjonen?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kjøpte spillet i dag, sleng meg inn på kompislister og så tar vi en kamp en av dagene. Har null trening som spion enda, men det kommer seg vel etterhvert.

Sånn ellers kan den som bestemte at invert-funksjonen for horisontal-glaning skulle gjelde både for førstepersons- og tredjepersonskameraene gå seg en lang tur på ei kort brygge.

CockMcBalls

El Sabor Professional
Nei det har de ikke, bare den nyåpna butikken på Kilden.
Anyways, kjøpte spillet idag. Ser frem til ownage sammen med sg-gjengen.

Kilik

Lokal moderator
Da har jeg fått skaffet meg Xbox-versjonen og fått spilt litt single player. Som sagt er det utviklet av SC1- og SC3-folka og ikke kineserne som har laget X360-spillet. Og det vises. Alt jeg har sett så langt ligner ikke på noe jeg har sett fra X360-spillet. Med unntak av story/setting kan det betraktes som to forskjellige spill.

Spillet er kort sagt meget likt Chaos Theory. Gamplayet er nærmest uten unntak identisk og grafikken består generelt av gjenbruk av assets fra Chaos Theory, noe som gjør til en av de mer teknisk imponerende last-gen-titlene. I det hele tatt svært solid med kort loading og ingen framerateproblemer, men så og si blottet for originalitet.

Fire spill på under fire år gir meg samlebåndsmentalitet. Fire solide spill absolutt, men dette minner snart om franchisemisbruk på linje med Tony Hawk og Tomb Raider hvis de fortsetter med sine årlige utgivelser. Når man tenker over hvor forskjellig MGS-serien har vært fra spill til spill, går det opp for en hvor konservativ denne serien er. Forøvrig synes jeg serien gjorde et feilgrep når man ga Sam mer frihet til å skyte samt quicksaving i stedet for savepoints. Det var i alle fall mer spennende og utfordrende før, men så har også single player-konseptet stått stille i fire år.

Er helt enig i deg med det siste du sier der. Quicksave og muligheten til å save hvor som helst har gjort det mye enklere, men selvsagt er det bedre for nye og uerfarne spillere.

Jeg har nå prøvd singleplayeren litt, første brett på X360-versjonen. Grafikken er selvsagt mye bedre, samme gjelder bevegelsene. Har ikke spilt i mer enn noen få miutter, så jeg skal skrive mer utfyllende på søndag.

Okay.. da har jeg spilt en god del singleplayer. Etter Splinter Cell og Chaos Theory var det litt merkelig å spille baner hvor skygger og mørke blir spist av masse snø. Tenker på den første og den fjerde etter JBA-banen, som forøvrig var helt grei. Det var litt kjedelig å laffe rundt i JBA HQ, men etterhvert fant jeg ut hvordan ting fungerer. Double Agent er ikke mørkt nok for meg, men det er det eneste som skuffer. Det kommer sikkert mørke baner om litt, men førsteinntrykket mitt ble litt ødelagt av all snøen og bråket i fengselsbanen. Svømming og stuping uti iskaldt vann er morro. ^^

Multiplayeren er enorm, NÅR den funker. Jeg vet ikke om nettet mitt suger eller hva det er, men jeg klarer FAEN MEG IKKE Å JOINE MATCHES. Herregud, faen i helvete. Og når jeg kommer inn i en server, er jeg der litt så kommer beskjeden "Host has ended this session", selv om han ikke har det. Dette gjelder også når vennen min Seigemannen prøver å hoste en match. Det funker ikke engang å chatte med ham, forbanna helvete.

Som sagt, det er veldig morro når jeg først en sjelden gang faktisk kommer i gang og får spilt.

Kilik

Lokal moderator
Her er video fra . Hva som vises er nøyaktig det samme som det første brettet på Xbox. Også grafikken virker å være på linje med den versjonen.

SITAT(Revan @ 01.11.06, 16.40) 31663
Multiplayeren er enorm, NÅR den funker. Jeg vet ikke om nettet mitt suger eller hva det er, men jeg klarer FAEN MEG IKKE Å JOINE MATCHES. Herregud, faen i helvete. Og når jeg kommer inn i en server, er jeg der litt så kommer beskjeden "Host has ended this session", selv om han ikke har det. Dette gjelder også når vennen min Seigemannen prøver å hoste en match. Det funker ikke engang å chatte med ham, forbanna helvete.
[/b]
Ta en nettverkstest på Xboxen. Sjekk om du får open eller strict på NAT. Det du beskriver kan minne om sistnevnte.