SpongeBob's Boat-O-Cross SG Ranking!

Lodin

Der Waaaah
Fåkk de homofile robotenhjørningene deres, det er på tide å kjøre båt med kisen som bor i en annanas på bånn av havet! Om linken ikke laster så gå via forsida deres.
Her er rekken min så dere har noe å bryne dere på:

Jeg kom helt til andre brett!
BTW. trynet til SB der nede i hjørnet? Det er ansiktet til samtlige av de som har jobba på dette skitet.

Hall of Fame
kakarlsen: 7194
Eivind: 6556
Sheffield: 4940
CockMcBalls: 4815
Jostein: 1912
Lodin: 1830
Nilo: -8216

Fyfaen det der er det styggeste jeg har sett i hele jævla verden, og i tillegg slo jeg scoren din men gadd ikke ta bilde fordi fyfaen for no jævla dritt det var ble faen meg sjøsyk.

Lodin

Der Waaaah
En av de mange fantastiske aspektene ved dette spillet er at det bokstavlig talt kun er mulig å spille det med lag. På laptopen har jeg såvidt kontroll over båten mens her på den stasjonære spinner faenskapet gjerne tre ganger rundt ufrivillig på første stein.

Fyfaen det der er det styggeste jeg har sett i hele jævla verden, og i tillegg slo jeg scoren din men gadd ikke ta bilde fordi fyfaen for no jævla dritt det var ble faen meg sjøsyk.
Det gjorde du ikke det du din fysakk. :ras:

Hvordan visste du det. :(

*spille drittspillet til jeg slår rekorden til Lodin*

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Nå skulle jeg egentlig RAEG-poste over hvor ufattelig ræv dette spillet er, at fysikken er like bra som en flytende Zebra-bæsj, og at de folka som mener dette er helt OK, og fint kan puttes på INTERNETT burde dø en sakte og pinefull død, og brenne inst innenfor den inste grinda i helvete, men så løsna det litt, og alt ble bare gode følelser og blomsterduft:

Det var minutter jeg aldri får tilbake.

Edit: DAMN YOU KAKARLSEN!!!

Det får bare være. Jeg kommer aldri til å spille det igjen.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det håper jeg ikke, for den suger noe så jævlig, og ikke faen at jeg gidder å spille det der spillet en gang til. Ikke faen...

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Klarer bare ikke...

Halla gutta sånn går det når man doucher det opp og prøver å flexe skillza foran Eivind. Ja jeg spilte det helvete her helt til jeg slo deg.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Vil ikke...

Greit, du skal få denne. Du er best i det vprste spillet i hele jævla verden. Jeg klarer ikke å spille mer, jeg får aids.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Vil ikke spille dette spillet mer i hele mitt liv:

EDIT: NILOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Næh. Ikke Nilo. Han ville aldri gjort noe sånt. Er artifacts i hauger og lass, men det er fordi Nilo ikke vet bedre enn paint.