Spore (PC)

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Feteste spillkonsept noensinne. Kudos til Wright for å ha hatt guts til å begynne på det.

Wow, takk for linken kilik. Dette skal sjekkes ut snarest, siden jeg har stor tro på dette spillet. Virker som at Spore ser bedre og bedre ut grafisk sett også, men det kan være noe jeg bare innbiller meg.

Gleder meg skikkelig til å se hvordan dette spillet blir. Det åpner for et hav av muligheter, får bare håpe de gjennomfører det skikkelig. Gleder meg til å se filmen når jeg kommer hjem. :)

Hvor langt tror dere man vil få lov til å utvikle seg? Og i hvilken grad?

Go EA, for en gang skyld.

Ser ganske bra ut. Kommer nok til å kose meg med dette i noen par hundre timer.
But then again,
Det er ikke uvant at EA skuffer.

Gleder meg uansett. :)

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Anbefaler alle å sjekke nyeste episode av The 1UP Show. I tillegg til Mother 3 og New Super Mario Bros har de en del av programmet viet til Spore, hvor Will Wright sitter på kontoret til 1UP og forteller om designvalgene sine, pluss en god del av terraforming- og space-delene av spillet.

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻

Jeg lo. Og lo. Og lo. Dette kommer til å bli fantastisk.

Lodin

Der Waaaah
Skammer meg no grusomt over at jeg faktisk lo av det. Men det sier vel litt om hvor stort potensiale det har når en masefaen som Williams greier å skape en sånn reaksjon. :elsk:

CyberK

Finner ikke på noe.
Meneh, spillet låste seg jo når han skulle sette til livs barn. Jeg er litt redd for at uendelige muligheter i spillet er lik uendelige muligheter til å krasje.

Skuespillere er nok som folk flest når det kommer til digital underholdning.

Edit:
Når jeg tenker meg om så var det overraskende. Kan ikke si at jeg ble overrasket når Vin Diesel (en stund tilbake) uttalte seg om spill derimot.

Er litt skeptisk faktisk, dette spillet lekket ut for et par dager siden og flere jeg kjenner som har spilt dette sier at starten er god, men etterhvert blir spillet alt for kjedelig.

Gjennstår nå å se om det bare er de som feiler.

Novastrum

Feminist-elitist
Er nok ingen tvil om at dette er litt som sims, og det vil si at man må engasjere seg over middels for å faktisk få det over middels gøy. Dama ser ut til å like konseptet, så hvis jeg ikke liker det blir det forhåpentligvis ikke et bortkasta kjøp uansett.

Ble skuffet når jeg leste at det ikke fantes multiplayer.
Man kan laste opp planetene sine, filmer osv. Men ingen interaksjon mellom flere spillere.
Da forsvant litt av poenget for min del. Unike planeter med unike skapninger som slåss over herredømme i solsystemet eller hvordan enn det ville fungert.
Vet ikke om dette er noe for meg hvis spillet er en for nær slektning av Sims.

Har nå spilt et par timer og nådd stammetiden, har hvertfall vært artig hittil, men nå er det jobb så får fortsette mer når jeg kommer hjem.

Aslak

Humanoïde, incognito
Jeg er jævlig skuffa over at det bare tar et par timer å nå stammetiden... Jeg håpte på at store deler av spillet ville dreie seg om ganske innvikla valg du kanskje ikke umiddelbart ville merke noen effekt av mellom amøbe- og opp-på-landfasene, men som ville spille stor rolle for hvordan du klarte deg videre.

Lodin

Der Waaaah
Jeg legger skylda på at Will Wright er blitt republikaner på sine gamle dager. :æsj:
Skal kjøpe det i morra alikevel.