Spore

Kommer du til å spille Spore?

  • Ja, kommer til å prøve det en eller annen gang

    Stemmer: 0 0,0%
  • Ja!!! Jeg skal kjøpe det med en gang!!

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei, ser altfor kjedelig ut -_-

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei, ser barnselig ut

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#1
Jeg vil først si at dette må være århundrets mest geniale og orginale spillet!

Mannen bak SimCity, The Sims + mange fler, altså Will Wright, har kommet med et nytt og enda mer orginalt spill noen sinne! Nemlig spillet Spore.

Du kan finne mange previews ved å søke etter "spore" @ video.google.

Bare tanken på å leke meg med å skape dyr, som er avgrenset KUN til din fantasi og kreativitet, er helt sykt!
Tviler på at jeg kommer til å lage meg creature på 1-2-3! Kommer til å sitte i den editoren i flere timer!

Jeg har aldri gledet meg slikt, som jeg gjør nå, på et spill. Ikke en gang da jeg ventet på World of Warcraft!


Beklager at dette ikke var så utfyllende og velskrevet, skulle gjerne skrevet mer. Men dere får nøye dere med linkene og videoene på video.google.com.

EDIT: Dere må se denne: http://video.google.com/videoplay?docid=-9...8100919&q=Spore
 
#2
Jeg gleder meg også helt sinnsykt til dette spillet. Om det leverer det det skal, så kommer det til å bli helt vilt. Skal nok anskaffes på release dette her. Men er det satt noen foreløpig release-dato i Europa da?
 
#4
Spillet kommer også til flere konsoller, også mobil..

Men det ser veldig fett ut, og det kommer til å være så mange universer og planeter!
 
#5
jeg har alltid likt spill hvor det er JEG som bestemmer, og hvor vi har stor frihet.

Det blir dritt fett med mange planeter og galaxer, som Revan sier.
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#7
Jeg gleder meg til å erobre universet med min hær av kuker.
 
#8
SITAT(Reverend Jim @ 20.05.2006, 14.35) 5022
Jeg gleder meg til å erobre universet med min hær av kuker.
[/b]

HAHAHA :D

JEg tror jeg skal begynne å tenke på hvordan mitt dyr skal se ut :p
 
#9
Har selvsagt hørt om spillet, og siden det kommer til konsoll kommer jeg nok til å teste det ut før eller senere. Om jeg kjøper det på dag 1 er heller tvilsomt, vi får se hvor bra omtaler det får.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#10
Ser veldig interesant ut men tror desverre dette ikke er grei'en min. The Sim's [insert exspansion here], Sim [insert XXXXXX here] fanget aldri helt meg. Foretrekker "fortellings" spill ala MGS osv.
 
#11
I likhet med Mongis tror jeg ikke at jeg kommer til å kjøpe det til lansering, men heller vente på litt tilbakemeldinger på hvordan spillet er. Kan ikke nekte for at det ser moro ut, men mange nye, spennende prosjekter har en tendens til å feile.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#12
SITAT(Trench_Rat @ 20.05.2006, 17.52) 5048
Foretrekker fortellings "spill" ala MGS osv.
[/b]
FIX'D. Du hadde anførselstegnene på feil ord. :)

Jeg gleder meg til Spore, og kommer kanskje til å gå for DS-versjonen, eller sannsynligvis Mac-versjonen, hvis det ikke tar halvannet år før den kommer.
 
#13
Spore ser veldig spennende ut, men jeg frykter at de bygger opp forventninger de ikke klarer å innfri.

Men for all del, jeg skal prøve det.
 
#14
Ble tipset om dette spillet for ca et år siden, og har siden da sjekket regelmessig etter updates... Jeg kan trygt si at ved siden av Wii var dette E3s absolutte høydepunkt for min del.
 
#16
Ble ganske interessert da jeg fikk se en 30 minutter lang presentasjon av spillet for et års tid siden. Har ikke fulgt med så mye om det i etterkant, men jeg skal garantert spille det om det gis ut til Mac. Stilig konsept.
 
#17