Sporedemoen har lekket utover hele nettet

Pretree er forferdelig, og det er også derfor den har vært slik helt fra tidenes morgen. Forskere vet ikke om det opprinnelig var et tre eller et insekt, ettersom ingen har overlevd lenge nok i nærheten av den. Den sniker seg innpå deg når du minst venter deg, for så å drepe deg med giften sin. Du vil være fanget mellom dens ben idet den suger alle væskene ut av kroppen din.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Hoi hvor det går. Galaksehaikere bør passe seg.

Vi har ikke ellediller eller krokofanter... jo forresten, vi har en krokofant.

Gjett hvorfor denne fikk navnet den har.

Lodin

Der Waaaah
Prøvde meg på en fugl, Drontedusten:

Og å klone bein så jeg kunne lage bein med fjæring, Pinglefjomsen:

er han forøvrig i aktivitet. Beina funker veldig bra.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Noen som veit om du får rabatt på Spore hvis du kjøper dingsemekkeren separat først? Har lyst til å leike meg med mer greier, men selv en femtilapp er i overkant hvis du spør meg.

Når det er sagt så har vi såklart noen nye duster i farta her:

En Scorptard er en glad laks.

Tuskator ble lei seg ettersom skorpedusten fikk all oppmerksomheten.

Lodin

Der Waaaah
Såvidt jeg veit er det bare i EA sin egen sjappe man får avslag på fullversjonen med dette. Den tjenesten er som nevnt et annet sted helt mongo så det er ikke verdt det.

Enda en marerittaktig skapning: Larvtank.

Lodin

Der Waaaah
EA til ei reporterdame som har lasta opp et puppedyr til Sporepediaen:
Your Electronic Arts account has been flagged for violating the Electronic Arts Inc Terms of Service. We believe that the violation or behavior is serious enough to bring to your attention as it may impact your future access to the service.

Violation:
<Violation: Inappropriate Content –Creature <violation type:Nudity> < Asset Name:Boobalicious>

Dette er en av de mer uskyldige dingsene jeg har sett sålangt så jeg tror det kan lønne seg å holde penismonsterne sine for seg selv. D;
FEH

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Den der var faktisk skitbra.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Siden jeg er svak fant jeg ut at jeg måtte ha hele versjonen av dustemekkeren å leike med, så da ble EA 49 kroner rikere.

Men det var verdt det, for endelig kunne jeg lage mitt drømmedyr, nemlig Dingopig Extreme:

Litt dingo, litt gris, litt gekko, litt frosk, litt Bulbasaur, litt påfugl, litt kjempemutantmaur. Burde ha dekka det meste da.

Måtte jo såklart også mekke Fetthesten. Jeg er ikke fornøyd.

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg kjøpte faenskapen fra EA jeg også. :(/:)

Edit: på tross av at EA ikke har gitt ut noe godt siden Little Big Adventure. Faen azz...

Lodin

Der Waaaah
Fetthesten bør kanskje ha den sleipe gummiteksturen og hudfarge så den ser svett og ekkel ut?

EDIT: Ikke kjøp rett fra EA sin butikk for helvete! Nå må dere lagre alle filene for dere får bare laste dem ned igjen i en begrenset periode.

Novastrum

Feminist-elitist
En begrenset periode på seks måneder, men ja. Faen azz.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
CD-brenner er det noe som heter, har jeg hørt.

Lodin

Der Waaaah
Folk som Adam West, Stan Lee, David Lynch og Santana har blitt lokket til å lage dyr for veldedighet. Ikke uventet er det også med en masse jøpiper ingen i Norge har hørt om og heller ikke uventet er flesteparten av dyra like uinterresante. Om ikke annet blir det gøy å kunne erklære N'gai Croooal sitt som rasistisk bare han blir ferdig med det.
FEH