Spy vs Spy

Status
Stengt for ytterligere svar.
Based on the long running comic strip of the same name published in MAD
magazine, Spy vs. Spy is a fast-paced, madcap action-espionage game. Players assume the role of a Spy, whose mission is to retrieve top secret information, while trying to outwit and outlast rival Spies. The usual Spy vs. Spy madness ensures with players using special Spy gadgets, setting outrageous traps and wielding ludicrously cumbersome weaponry. Shooter, platform and puzzle elements make Spy vs. Spy a unique multiplayer action-combat game
Digger serien men funker det som et spill? Noen som husker det første til Spectrum ? :D Det var saker på den tiden, lurer på om det følger med. Det finner jeg ut om ikke så lenge. Noen som har en forkjærlighet til disse litt anderledes spionene ?
Ingen Sam Fisher eller Solid Snake, bare crazy påfunn :D

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Det har da kommet et par spill om dem allerede? Mener det siste jeg så av dem var en skikkelig kjapt kompilert GBC-tittel som kun ville funket som Jamba-spill idag.

Lodin

Der Waaaah
Husker jeg ikke feil var GBC versjonen bare en enkel konvertering av NES versjonen. Uansett et sinnsykt gøy spill med fet musikk.

Du kan spille det online, over system link osv. Prøvde det i 10-15 min, ikke noe whoooaa greier. Men ganske tro til røttene sine allikevel. Må nok prøve det litt mer før jeg kan si noe mer om det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare sånn siden WiKKiDCLOWN (skrotnick, forresten) later til å få alt av nye spill lenge før de blir sluppet, synes jeg han har gjort seg fortjent til tittelen Kaptein Sortebill. Væsjego.

Opprinnelig skrevet av Yetipants@08.04.2005, 15.01
Bare sånn siden WiKKiDCLOWN (skrotnick, forresten) later til å få alt av nye spill lenge før de blir sluppet, synes jeg han har gjort seg fortjent til tittelen Kaptein Sortebill. Væsjego.
204123​
Mens Yetipants vinner nick of the year award ? :p

Jeje, kall meg pirat, kall meg Sabeltann, Sortebill.. same shit, kunne ikke brydd meg mer i den brune ringen for å være helt ærlig hva en eller annen knall på forumet synes om meg og mine download vaner.

Veldig mange her som sitter på spill før release uten at du åpner kjeften din. Og det kunne du fortsatt med. Or not.

Takk gud for likegyldigheten min.

*edit*

Så først nå at du hadde ført det opp på tittelen min, tenkte ikke over det. Jaja, Kaptein Sortebill. Blir vel fort vant til tittelen :pirat:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er bare det at jeg kun har merket meg én enkelt person som - hver jævla gang noen skriver "Spill X, nytt spill! Skal du ha det?" svarer med "Fikk det i går, har spilt det i to timer nå...". Og den personen er deg. Du poster først og fremst for å skryte av at du har lastet ned spillet, og jeg har enda til gode å se at du har sagt noe informativt om selve SPILLET.
Så, derfor. :)

Opprinnelig skrevet av Yetipants@09.04.2005, 10.36
Det er bare det at jeg kun har merket meg én enkelt person som - hver jævla gang noen skriver "Spill X, nytt spill! Skal du ha det?" svarer med "Fikk det i går, har spilt det i to timer nå...". Og den personen er deg. Du poster først og fremst for å skryte av at du har lastet ned spillet, og jeg har enda til gode å se at du har sagt noe informativt om selve SPILLET.
Så, derfor. :)
204480​
Skrevet litt om de jeg har fått testa ut. Nei, ikke alle har tid til å skrive lange reviews heller, skal skvise inn et normalt liv også, spesielt i disse dager der jeg er midt i flyttelasset og driver med opppussing. Skrev endel om Rise of the kasai og no annet stæsj. Skryte over å ha spill ? Huff, pubertalt. For meg er ikke spill status, synd hvis du ser på det slikt. Det er lett underholdning, nothing more than that.

Opprinnelig skrevet av Lodin@09.04.2005, 11.18
Så derfor?
Kall ham Kaptein Sortebæsj allerede!
204486​
Jada Lodin. Vi ser deg og sortebæsj kommentaren din. Du har nevnt den flittig nå. På tide å bevege seg videre nå. Var ikke akkurat hysterisk morsomt første gangen og andre gangen ble det bare litt små patetisk.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN@09.04.2005, 13.15
Skryte over å ha spill ? Huff, pubertalt.
204525​
Ja, hvorfor gidder du egentlig å gjøre det?

Opprinnelig skrevet av Yetipants+09.04.2005, 18.27-->
<!--QuoteBegin-WiKKiDCLOWN
@09.04.2005, 13.15
Skryte over å ha spill ? Huff, pubertalt.
204525​
Ja, hvorfor gidder du egentlig å gjøre det?
204679​
[/b]
Nei, jeg setter en strek over det her. Har du noe mer å tilføye så kan du alltids sende en PM. Eller er det tøffere å prøve å trashe meg public med spydigheter ? Ekstra tøft når du er moderator.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Greit det. Du har fått enda en ny tittel, forresten. :D

Tilbake til topic da. Spillet i seg selv er ikke noe spesielt etter å ha spilt det litt mer. Du har jo Story mode som blir en svak plattform variant av orginal konseptet. Du slår baddies for å få litt penger til å kjøpe deg utstyr til å lage livet surt for andre. Alt fra ei bøtte med syre til bomber osv. Endel våpen og feller som er morsomme første gangen og ikke noe mer. Det ble veldig fort repetivt.

I Original mode så er skal du legge ut feller for den/de andre, mens du selv skal knabbe nøkler, kofferter, penger osv. Målet er da å stjele informasjon/ting og stikke av i et helikopter som er bare en mid-game sekvens etter du har vunnet. Igjen så blir dette repetivt og du får ikke rare lysten til å spille dette mange ganger etter hverandre fordi det ender som oftest opp med at spionene som skal lure hverandre bare ender opp med å bashe hverandre med kjedelig spy kung fu eller bruke balltre til den andre går i bakken.

Dette kan du også spille mot cpu, men det blir enda kjedeligere pga en idiotisk AI som ser ut til å følge ofte et fast mønster i reaksjonene. Primitive greier.

Grafikken er heller ikke storartet på noen måte. Dette kunne de like så godt gitt ut til PSone. Bare sløs av ressurser å gi det ut til en nyere konsoll.

Liker fremdeles tegneserien, men jeg hater spillet. At spillet støtter xbox live og System Link rettferdiggjør ikke dette spillet i det hele tatt. Hvis du spiller et annet multiplayer spill mye så kommer ikke det til å stå i skyggen av dette spillet for å si det mildt.

Spillet bør ikke vurderes på lista over spill dere har lyst på engang.

You've all been warned.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Se der, ja... du hørte etter når jeg klaget på deg. Dette burde jeg gjøre oftere. Bra, SlEMKlOVN. :)

Opprinnelig skrevet av Yetipants@10.04.2005, 11.04
Se der, ja... du hørte etter når jeg klaget på deg. Dette burde jeg gjøre oftere. Bra, SlEMKlOVN. :)
204900​
Skal se hva jeg får til...

Status
Stengt for ytterligere svar.