Squareenix

Er det noen som vet om Square skal gå fult tilbake til Nintendo når de nye konsolene blir lansert? Eller skal de fortsette hos Sony?

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det tror jeg ikke Squeenix vet engang. Men Sony-publikumet har vært innbringende for dem, så ikke se bort fra at de fortsetter Final Fantasy-serien på PS3.

har vanskelig for å besteme meg for hvem maskin jeg skal velge. Om noen finner ut noe mer, så må de gjerne poste det her...

Square selger seg nok til Nintendo og Sony.. Og slik kommer det til å forbli en stund fremover..

Se heller på hvilke spill som er ute allerede, så får du et lite clue om hvilken konsoll du burde kjøpe..

De kan gi ut hovedspilla på PS3 så kan de sende over den spin-off dritten de selger for å tjene penger over til Nintendo :D :tommelned:

Ja...det beste hadde vært hvis de ikke ga ut spin-off søppelet i det hele tatt men...den sammenslåingen var ikke godt nytt allikevel <_<

Final Fantasy Crystal Chronicles var da veldig bra, så lenge man spillte det i multiplayer?

Minst like bra som Four Swords hvertfall i mine øyne. Grafikken var desto bedre også :) Jeg kunne hvertfall ha tenkt meg en oppfølger med litt mer handling og litt mer variert gameplay slik at singleplayer delen blir noe mer interessant.