Squier Fender (el. gitar) selges

#1
Jeg selger da en svart/hvit Squire Fender. Den er noe over et halvt år gammel, men ganske lite brukt. Som jeg kan se er det ingen skader/riper på den. Sammen med denne selger jeg også en Roland Cube 30 forsterker og den orginale ledningen til gitaren. Dette KAN selges hver for seg, men vil helst at dette skal selges som en pakke.
Har også en bæreveske for gitaren som jeg slenger med gitaren. I tillegg til dette har jeg også en Korg stemmeboks som kan gis bort om det selges sammen.

Når jeg får lånt meg et digitalt kamera så skal jeg legge til bilder av dette. Jeg kan så på nettet om jeg finner gitaren (eller en gitar med tilnærmet samme form).

Har du noen spørsmål så er det bare å stille...

Kunne tenke meg 3500 kroner for dette her og det ville vært utrolig greit om det kunne blitt hentet (jeg bor i nærheten av drammen).
 
#2
Hvis du ikke selger alt som pakke vet jeg om noen som leter desperat eller en forsterker. Send en pm om du ikke får solgt alt.
 
#5
Sjekket litt rundt, nypris på denne forsterkeren ligger på 2600-2800 så jeg vil vel kanskje da selge den for litt over 2000 kroner.