Står fast i Golden Sun 2

Jeg trenger litt hjelp på GS2.
Jeg har fått båten å alt men jeg klarer ikke monsteret for å komme til Lemuria. Der med den store skyen over landet.
Det monsteret blir ikke skadet av noe jeg bruker, det står at det har et slags Forcefield. Vet noen hvordan jeg dreper den? :confused:

Opprinnelig skrevet av Lord Malak@05.01.2005, 12.08
Jeg har fått båten å alt men jeg klarer ikke monsteret for å komme til Lemuria. Der med den store skyen over landet.
Det monsteret blir ikke skadet av noe jeg bruker, det står at det har et slags Forcefield. Vet noen hvordan jeg dreper den?  :confused:
158480​
Vil tro du får all den hjelp du måtte trenge ved å lese her.

Lykke til!

Edit: Nå skal det funke. Viss ikke, gå inn på GameFaqs og søk selv :rulleøyne:

Opprinnelig skrevet av Mongis+05.01.2005, 13.32-->
<!--QuoteBegin-Lord Malak
@05.01.2005, 12.08
Det monsteret blir ikke skadet av noe jeg bruker, det står at det har et slags Forcefield. Vet noen hvordan jeg dreper den?  :confused:
158480​
Vil tro du får all den hjelp du måtte trenge ved å lese her.
Lykke til.
158494​
[/b]
Jeg kommer meg ikke inn på den siden :( Vet noen om va jeg skal gjøre?

Utrolig lenge siden jeg spilte dette spillet sist, men jeg tror du må få tak i en "Trident", altså en slags gaffel. Jeg husker riktignok ikke hvor man får tak i den, så dette hjalp nok ikke så mye. Jeg kan spørre min bror så fort han kommer hjem. Han har veldig god peiling på Golden Sun, så redigerer inn svaret så fort jeg får spurt han.

Opprinnelig skrevet av Shigsy@05.01.2005, 16.21
Utrolig lenge siden jeg spilte dette spillet sist, men jeg tror du må få tak i en "Trident", altså en slags gaffel. Jeg husker riktignok ikke hvor man får tak i den, så dette hjalp nok ikke så mye. Jeg kan spørre min bror så fort han kommer hjem. Han har veldig god peiling på Golden Sun, så redigerer inn svaret så fort jeg får spurt han.
158571​
Takker. :) :D

Opprinnelig skrevet av Yggdrasill@05.01.2005, 16.32
Må man ikke samle tre skatter også få mora til piraten til og sveisje dem sammen?
158579​
Vet du hvor Kanskje hvor de tre skattene er? Å Briggs har ikke mor på spillet men bestemor. Men jeg er så lei av å lete etter den tingen så kan ikke noen svare litt raskt ? :( ?

Du finner en i Shrine of the sea god, en i Thundaria Tower, og den siste i Ankohl Ruins. Husker ikke eksakt hva du må gjøre på de forskjellige stedene, men synes å huske at det ikke var noen veldig store utfordringer på noen av stedene for en person med alle sanser intakt...

Opprinnelig skrevet av sigkurt@05.01.2005, 21.58
Du finner en i Shrine of the sea god, en i Thundaria Tower, og den siste i Ankohl Ruins. Husker ikke eksakt hva du må gjøre på de forskjellige stedene, men synes å huske at det ikke var noen veldig store utfordringer på noen av stedene for en person med alle sanser intakt...
158782​
Når jeg er i Tundaria tower så finner jeg bare en krystall me en ting i...det virker ikke å bruke pound på den så jeg vet ikke? :(

De finner Burst Brooch ett sted i tårnet, som lærer deg psyenergien burst når du equip'er den (bombe). Bruk burst på isen/krystallen, og hent trident biten...

Opprinnelig skrevet av sigkurt@06.01.2005, 13.59
De finner Burst Brooch ett sted i tårnet, som lærer deg psyenergien burst når du equip'er den (bombe). Bruk burst på isen/krystallen, og hent trident biten...
159011​
Jeg har funnet ut det med Burst greia men jeg gikk til Aqua`s Rock å der fant jeg en krystall så jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre me. det står: The crystal that leeds to the boss. eller noe sånt var det? vet dere hva jeg ska gjøre med den? :confused:

Opprinnelig skrevet av sigkurt@06.01.2005, 13.59
159011​
Vet du hvor i tårnet? For nå har jeg fått Parch å fått flamme djinnen men jeg har lett overalt etter Burst brooch men jeg finner den ikke... :( vet noen hvor i tårnet den kan være??

Jeg ka hvis jeg vil. ror mange her sliter med å holde seg når Lorden skriver.. No offence. Fyren går i klassen min, så synet mitt på han og skrivinga hans blir vel litt forskjellig.

Husker da jeg var ny og uerfaren.. *mimre*