Større avatardimensjoner.

Synes du det hadde vært kult med større avatarer?

  • Ja

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#1
Jeg synes personlig at det hadde vært mye fetere med større avatardimensjoner. 105px X 150px hadde vært en kul størrelse som gir mer personlighet til alle brukerene.
Et eksempel: GamingForce

Og nei, de tar ikke fokus vekk fra postene.

PS: Kun et forslag.
 
#4
Liker det sånn det er nå, jeg.
 
#5
Jeg liker ikke å ha det for stort. Synes det er oversiktelig slik som det er nå, så jeg har ikke lyst til at det skal være noe større.
 
#6
Synes 100x100 er en ok grense. Er ikke vits med avatarer som i de fleste tilfeller vil gjøre innlegg dobbelt så store enn de egentlig var.
 
#8
In my days, 64x64 was all we needed.

Men joda, avatarene på det forumet var tøffe de, men fy faen så stygt det var med de svære bildesignaturene...
 
#10
Hvorfor? så du mener at vi kan ha Avatarer opptil 1280x1024 og over det?
 
#11
Jeg trooor det var ironi..
 
#12
Nei. Jeg synes de er store nok sånn det er nå. Det tar også så stor plass, ti innlegg per side? Neste hadde vel blitt å mase etter bildesigger.. <_<
 
#13
Nei, la det være som det er 96x96 er stort nok, og det blir liksom mer ryddig og pent på forumet.

Off-topic: hvem har tegnet den der Montana?

:)
 
#15
Synes forumet er ganske ryddig med den avatarstørrelsen som er nå. Bildesigger blir et problem på grunn av forskjellige brukere som vil prøve å trosse regelen og lager digre signaturer på størrelse med et vanlig skjermbilde fra et spill.
Er mye greiere med en avatar på under 100x100 og en tekstsignatur.
 
#17
Liker det godt som det er nå. Og hvis du virkelig trenger store bilder for å vise alle personligheten din, kan du putte ett i profilen din og oppfordre alle til å kikke på det i signaturen. :tommelopp: