Star Wars Battlefront (Xbox)

#1
Testet denne akkurat og synes det her var skikkelig morro altså! Det er jo Battlefield 1942 men i Star Wars universet.

Du har alle di kjente plassene fra filmene som du kan sloss på. Masse kjøretøy og folk du kan styre.

Spillet kommer i salg den 24 denne mnd og jeg kan så langt anbefale spillet på det sterkeste. Vet ivertfall at jeg skal kjøpe den :D
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Det virkelige spørsmålet er vel om det banker Galactic Conquest, Star Wars modden til BF1942. Så langt ser det ihvertfall ikke slik ut.
 
#4
Opprinnelig skrevet av Lodin@21.09.2004, 16.57
Det virkelige spørsmålet er vel om det banker Galactic Conquest, Star Wars modden til BF1942. Så langt ser det ihvertfall ikke slik ut.
105869​

Nei det spørs selvf...men så er dette Star Wars spillet et godt alternativ for Xbox eiere da. Fins ikke noe som dette til Xbox så langt.
 
#5
spilte det på pc, og jeg må si jeg ble skuffet.
trodde faktisk det skulle bli litt bedre...

dette kom fra en beinhard starwars fan.
 

Lodin

Der Waaaah
#6
For de med haxora Xbox så kan dette temaet være intresant. Virker som demoen som følger med Triologi DVDene fucker med dashboardet.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#7
Jeg har testet demoen som fulgte med SW-boksen samt PC-spillet, og sistnevte er milevis foran i løypa. Anbefaler deg å sjekke ut PC versjonen før du discarder spillet helt, Epzilon, da det faktisk er RIMELIG festlig. Skal på LAN og teste det med flere spillere i neste uke, skal bli deilig med noe annet enn BF nå...
 
D

Deleted member 91

Gjest
#8
Word on tha street (IGN) er at spillet har sucky AI, men egentlig er ganske fett med flere (veldig sammarbeid-fokusert), og har mye kul vehicle-action. 8.5 fra IGN sier kanskje ikke altfor mye, men er sikkert et godt alternativ for Xbox-gamers som er sulten på litt Battlefield/Star Wars-action (host, hark). PAL release-date, anyone?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#10
Altså, det blir bare så fantastisk fett. Kjøretøy tåler tydeligvis en god del, så det skal være helt umulig å ta et stort kjøretøy, som f.eks en AT-AT alene. Lurer egentlig på hvordan de flyvende farkostene er å kjøre... Du får gi tilbakemelding så fort du får kjøpt det, Arrulf. :)
 
#15
Han tar muligens feil, men PS2 versjonen støtter bare opp til 4 spillere med 4 boter. X-Box's versjon støtter opp til 16 spillere, men PC-versjonen støtter opp til 32 spillere.

Jeg har vanskeligheter med å velge versjon her jeg...
 
#17
Opprinnelig skrevet av Gamespot
The PlayStation 2 version also supports 16 players online, but only using special dedicated software that you must run on a PC. If you want to run a game off of your PS2, you can only play with four human players in total, with six additional bot players added to each team
Vel... Det kommer an på øyet som ser. Hvor mange private "hoster" vil støtte dette tror du? Hva vil bli mest vanlig? 4 eller 16 spillere?

I rest my case
 
#18
Opprinnelig skrevet av Scarface@25.09.2004, 08.20
Det er der du tar feil.

Trykk her.
107993​

sorry altså... var innom ram og rom idag (eller narvesen som det har blitt der nå :ehm...: ) , og der så jeg det til PS2. jeg var ganske sikker på at det bare var til pc og xbox.

beklager dette allesammen :flau:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#19
Opprinnelig skrevet av Coma2020+25.09.2004, 17.28-->
<!--QuoteBegin-Gamespot
The PlayStation 2 version also supports 16 players online, but only using special dedicated software that you must run on a PC. If you want to run a game off of your PS2, you can only play with four human players in total, with six additional bot players added to each team
Vel... Det kommer an på øyet som ser. Hvor mange private "hoster" vil støtte dette tror du? Hva vil bli mest vanlig? 4 eller 16 spillere?

I rest my case
108211​
[/b]
Hvis det er de samme mapsene som i de andre versjonene, må jo det bli utrolig tomt og kjedelig? Og jeg trodde Xbox-versjonen støttet 24 menneskelige spillere, pluss bots. :blunk: