Star Wars: Empire at War

#1
Jau, nå kommer det et Star Wars Spill til fra Lucasarts, nemlig Star Wars: Empire at War. Dette blir gøy, grafikken ser ganske nice ut også.


Star Wars: Empire at War

"Marin County, Calif. – January 21, 2005 – LucasArts revealed today that it will give PC players the opportunity to control the fate of the galaxy in an all new real-time strategy (RTS) game titled Star Wars®: Empire at War™ (tentative title). Set a few years before the events of Episode IV A New Hope, the game will let players rewrite history as well as experience the aftermath of Star Wars: Episode III Revenge of the Sith, the creation of the Rebel Alliance, and Darth Vader’s rise to power. Star Wars: Empire at War is scheduled for a release in Fall 2005."

"In the game, players can choose to join either the Rebel Alliance or the Galactic Empire, building and setting up tactical forces that can be unleashed on the enemy in real-time 3D. All of the gameplay and action within Star Wars: Empire at War is a persistent, meaning that strategic and tactical elements from previous events will have a permanent effect on the galaxy."


Gleder meg!
 
#3
enda ett star wars spill. :D
håper det blir bra, siden husker et gammelt star wars strategy som ikke var noe bra. mens star wars battlefront var ganske fett.
 
#6
Ikke at noen hadde hatt noe i mot å hatt Blizzard i ryggen; ellers er de mest utvikler da ... men.

Hvordan trakk du den konklusjonen? Han skriver "( ...) som Blizzard i ryggen."

:)
 
#8
Star Wars spillene har hatt ganske variert kvalitet opp gjennom årene, men at det er folkene som står bak det originale C&C som lager det er jo positivt.
Det forrige RTS-et, Galactic Battlegrounds, er vel heller dårlig, selv om det var morsomt en stund. Håper dette tar seg opp litt, men jeg venter til det kommer noen gameplay-videoer før jeg dømmer det.
 
#10
vel jeg kan jo nevne at jeg har en original versjon av Star Wars: Force commander. Jeg synes det spillet var fett da det kom og det gleder meg derfor å høre at det kommer en oppfølger. Force commander tilbød mange fine veninger i Star Wars universet. Spillet ble lansert før Georg Lucas bestemte seg for å gjøre stormtroppene om til kloner. Force Commander handler nemlig om to venner som går inn i emperiet som stormtroppere.


PS: Bare Star Wars fan synes Force Commando er bra.


http://www.lucasarts.com/products/forcecom...er/default2.htm :p
 
#11
Såklart har jeg Force Commander, Styringen av kamera er litt klumsete, men ellers er dette er bra Star Wars Spill! :)

Alle Star Wars fan skal ha alle Star Wars spill.....det er et must!

Bare sånn kort sagt, SW: Empire at War er ikke oppfølgeren til Force Commander, heller en oppfølger til Star Wars Klassikeren Rebellion, men men jeg tror egentlig dette spillet ikke er noen oppfølger.....er bare rykter som rusler rundt om at det er en oppfølger...
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#12
Er ikke slik at jeg ikke får sove på grunn av at jeg gleder meg akkurat...
Tar det som det kommer. Star wars galactic battlegrounds var hvertfall ikke spesielt bra. Håper det går bedre denne gangen.
Tar det som det kommer.
 
#13
Opprinnelig skrevet av Darkstorm@23.01.2005, 00.28
Såklart har jeg Force Commander, Styringen av kamera er litt klumsete, men ellers er dette er bra Star Wars Spill! :)

Alle Star Wars fan skal ha alle Star Wars spill.....det er et must!

Bare sånn kort sagt, SW: Empire at War er ikke oppfølgeren til Force Commander, heller en oppfølger til Star Wars Klassikeren Rebellion, men men jeg tror egentlig dette spillet ikke er noen oppfølger.....er bare rykter som rusler rundt om at det er en oppfølger...
167057​

Du har helt rett. Det er ingen oppfølger til star wars commander, men det kan jo nesten virke sånn i og med at konseptet er det samme, bare bedre :p
 
#16
Enig, (som sagt) jeg liker å spille det online, men er kulest å spille "skirmish" game bare:D være droidene og knuse ALL motstand:D

weeeehuuuu! jeg er Dark Emperor blizzy
 
#19
Det eneste som er bra med Star Wars er at det ikke er Star trek. Lisens-baserte spill er triste greier som konsept, og ikke noe å glede seg til.

La oss heller håpe at noen lager et bra spill i et helt nytt sci-fi univers, uten dårlige lisenser trykket på innsiden av låret. ( Som om det noensinne vil skje :( )