Star Wars III: Revenge of The Sith

#21
skal garantert kjøpe spillet!
tør rett og slett ikke å kjøpe spillet nå med fare for å ødelegge filmen for meg selv :svette: Ville aldri greid å stå imot fristelsen!

Er spillet langt? eller er det av type ''rundes iløpet av en kveld''?
 
#22
Opprinnelig skrevet av SleepRunner-@07.05.2005, 00.19
skal garantert kjøpe spillet!
tør rett og slett ikke å kjøpe spillet nå med fare for å ødelegge filmen for meg selv  :svette: Ville aldri greid å stå imot fristelsen!

Er spillet langt? eller er det av type ''rundes iløpet av en kveld''?
216617​

Det kommer vel ann tror jeg. Jeg tør ikke runde mer enn første bane, men den tok ikke lang tid :)

Til gjengjeld er det sinnsykt kult da.
 
#23
Har tatt 5 levels til nå, kan ikke si at jeg ser noe skikkelige framerate problemer på xboxen ihvertfall. Er det PS2 eller Xbox versjonen du har ?

En ting må jeg si om Co-op delen i spillet. DET STINKER!

Trodde man kunne spille det sammen med en annen som vanlig story mode. Nope, her blir man bare slengt inn i et rom sammen med kameraten din, rommet fylles med roboter som bare velter inn. Ingen variasjon, en slags arena fighting. Helt til du har tatt alle, så skifter du over til neste rom.

Det skuffa skikkelig :(
 
#25
en venn og jeg satt her hjemme og runda spillet på 3 timer.... jaja vi tok ikke siste boss fight (siste bane) fikk bossen alltid ned til 2-hit så døde vi =(

det jeg kan si om spellet er at du skal gjøre det samme hele tida (komme deg igjennom dører ved hjelp av "light saberen", force-jumpe og samme droidsene hele tida...)

menne det er et artig spill^^ (fikk ikke testa co-up så kanke si no om det)

4/6
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#28
Spillmagasinet ga spillet terningkast 6, mens Dagbladet og VG ga det henholdsvis 2 og 3.

Siden spillet ikke er utgitt av EA i Norge er jeg usikker på hvilken score jeg skal tro er riktigst.
 
#29
Tror man må være en ihuga Star Wars fan, for å nyte dette spillet til det fulle. Har spillet selv, men tenkte jeg skulle se filmen før jeg begynner på det. Så kan av den grunn ikke uttale meg enda.
 
#30
Kan egentlig ikke fatte at noen gir dette spillet en 6.
Det er underholdende og slik, men 6? Da skal det være mange hakk bedre.
 
#32
Tok et par timer så var jeg ferdig, underholdende nok..men ikke noe jeg gidder å spille igjen. Får 3\6 av meg.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#33
Lånte spillet fra jobb og testet det litt i går. Artig nok, men det blir ikke mye mer avansert enn at du bare masher angrepsknappene og stunner droider innimellom for å få dem til å droppe guarden lenge nok til at du kan mashe dem til døde.

De beste brettene er de som er litt åpne. Når Obi-Wan utforsker Utapau, kan du Force Graspe fiender og slenge de utfor stup.

Kom meg til brettet hvor man skal slåss mot Grievous før det var Lost. Så langt vil jeg gi spillet 6/10

Dessuten er det dumt at man ikke kan holde opp en fiende med the Force mens partneren din moser han. Men det er kanskje mot Jedi-reglene?
 
#34
Opprinnelig skrevet av Thinaran@26.05.2005, 09.44
Dessuten er det dumt at man ikke kan holde opp en fiende med the Force mens partneren din moser han. Men det er kanskje mot Jedi-reglene?
226002​
Mener og huske det funker på 2- player.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#35
Det gjør det nok, men jeg husker man fikk Dark Side Points av å gjøre sånne ting i Star Wars-rollespillet (pen & paper). ;)
 
#37
åssn funker det egentlig?
er det noe motstand i det hele tatt, eller er det bare rett og slett objekter som er satt i din vei for at du skal greie å gjennomføre de kuleste, mest spenstige jeditriksene?
har ikke spilt veldig mye av spillet selv, men det virker rett og slett som ren plankekjøring uten å måtte anstrenge seg i det hele tatt :(
 
#38
Har ikke spilt spillet selv, men jeg tror ikke man bør ta sekseren til spillmagasinet særlig seriøst. Gamespot gav spillet 6.3 og IGN gav det 4.5. Gjennomsnittet fra gamerankings er 68%. Altså er spillmagasinet-fyren en del mer begeistret for dette spillet enn de fleste andre er.
 
#39
Opprinnelig skrevet av SleepRunner-@29.05.2005, 00.21
har ikke spilt veldig mye av spillet selv, men det virker rett og slett som ren plankekjøring uten å måtte anstrenge seg i det hele tatt :(
227140​
Er nok det. Et spill som har blitt laget 100 ganger før, men denne gangen innpakket i Star Wars.