Star Wars: Knights of the Old Republic 2

SHDR

Gullmedlem
GameSpot Preview: KOTOR2

Wai! Det blir et nytt KOTOR-spill, og det som er enda mer spennende: det blir ikke laget av BioWare, men et helt nystartet selskap som få av dere antakelig har hørt om. Det er Obsidian Entertainment, som består praktisk talt utelukkende av gamle Black Isle-ansatte, inkludert designeren av Fallout-serien.

Lover godt for fremtiden, gjør det ikke? Fallout er enda større, enda åpnere og enda mer bad-ass enn KOTOR, så dersom Obsidian makter å ekspandere på KOTOR og ikke bare lage en fortsettelse, kan dette faktisk bli et av de beste rollespillene noensinne. Ulikt meg å benytte slik hyperbole? Helt riktig. Men jeg mistenker at dette blir verdt superlativene ...

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Du er nok ikke den eneste som gleder seg :)

At designeren av fallout spillene er med er en utrolig god nyhet. Håper at han kan være med på å utvikle spillet til å bli mer fritt enn det første Kotor. Dersom de klarer å gjøre det mer fritt samt fikse alle de tekniske feilene det første hadde så tror jeg dette kan bli et veldig bra spill. Har også et lite håp om at de legger til litt mer dybde i karakterutviklingen, slik at man kan bestemme litt mer i detalj hvordan en vil at karakteren sin skal bli. De kunne jo f.eks brukt trait systemet fra fallout :D
Hørt at spillet skal komme i begynnelsen av 2005, så det er bare å smøre seg med tålmodighet å håpe at det lever opp til forventningene. Som Star wars fan og RPG fan så gleder jeg meg STORT.

Gleder meg enda mer av spillet etter å ha sett Developer intervjuet fra GS, og det blir kult med flere Dark lords nå ja, og etter å ha gjennomført KOTOR på Xbox og PC versjonen, så er jeg veldig spent på hva folka kan gi ut nå :D

ååå gleder meg!!!!

hvilken ending fikk dere på kotor? snill slem ?

jeg synes det er gøy å være slem ,men man blir litt lei av det. :djevel:

Dette kan bli sykt bra.
Bare tenk dere Fallout sin enkle genialitet
blandet med SW universet.

:svette:

Opprinnelig skrevet av Alucard@26.05.2004, 21.31
Dette kan bli sykt bra.
Bare tenk dere Fallout sin enkle genialitet
blandet med SW universet.

:svette:
nå har jo nr. 1 kommet allerede, og jeg tror dette blir ganske så likt...

Opprinnelig skrevet av Gromle@28.05.2004, 15.42
Håper det blir bedre enn 1'ern. Gadd aldri å spille gjennom det.
Hva var så dårlig med eneren? Det eneste jeg vil sette fingeren på er at man kan skifte vanskelighetsgrad mens man spiller. Det fører til at dersom man står fast, så skifter man bare til en lettere vanskelighetsgrad. Dette gjorde jeg de siste timene av spillet, slik at jeg raskt kunne bli ferdig med spillet. :) Men det er jo bare en liten bagatell... Ellers er spillet "top notch"!

1`ern var helt genialt i mine øyne. Det er det eneste rpg spillet jeg noen gang har spilt igjennom. Før KOTOR kom så var jeg ikke noe spes. interisert i SW filmene, men det har dratt seg opp etter spillet!

Håper bare på at 2`ern gjør seg bra på Live, noe som kanskje er vel mye usansynelig...

Hva var så dårlig med eneren? Det eneste jeg vil sette fingeren på er at man kan skifte vanskelighetsgrad mens man spiller. Det fører til at dersom man står fast, så skifter man bare til en lettere vanskelighetsgrad. Dette gjorde jeg de siste timene av spillet, slik at jeg raskt kunne bli ferdig med spillet. Men det er jo bare en liten bagatell... Ellers er spillet "top notch"!
Ord.

er skikkelig SW fan og er stor fornøyd med KOTOR.

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Det eneste som bekymrer meg, og jeg har fått inntrykk av, er at man ikke "lager" en character, men at hovedpersonen faktisk har personlighet. Dette strider jo imot standard BioWare viten, men om det så skulle være sånn så har jeg litt blandede følelser. Poenget med RPG'ing er å bruke fantasien og lage din egen character, så vi får da bare håpe at de ikke lager den for deg.