Star Wars: Knights Of the Old Republic

jeg holder akkurat på å installere cd 1 av dette spillet, gleder meg!

liker de fleste spill fra Starwars serien, eier starwars: Jedi Knight 1 og 2.

si deres mening om spillet!

Jeg liker dette spillet utrolig godt.
Spillet har en gangske bra historie, men jeg synes kanskje starten er litt treig. Det er også et pluss at man kan forandre historien utifra hva du velger å svare forskjellige karakterer du møter rundt omkring i galaksen.
Det er en ganske fin ting at man kan snakke med de forskjellige karakterene i følget ditt for å lære mer om deres historie og to av personene kan man jo bli sammen med også selv om det ikke har noe å si for historien i spillet.

Grafikken er helt grei, ikke storslagen på noen måte, men heller ikke dårlig.
Animasjonene er ikke så veldig bra i kamp og det blir litt kjedelig i lengden å se den samme animasjonen hele tiden når man skal slå noen med en lyssaber.

Kampsystemet synes jeg er kjempebra og man har alltid full kontroll over hva man gjør. Det er veldig lett å komme inn i, men samtidig er det dypt nok til at det ikke blir for lett.

Levelupsystemet synes jeg er ganske bra, men det blir litt lite med bare 20 levler. Det gjør at man nesten altid ender opp med en lik person noe som blir litt kjedelig i lengden. Jeg synes også det er litt for få evner man kan lære seg, men det er ikke et stort minus.

Lyden og musikken er noe av det beste med spillet synes jeg. Lyssabrene høres akkuratt ut som i filmene, men det hender noen ganger lyden kommer feil i forhold til treffene. Musikke er helt perfekt i spillet og den gir meg den rette Star Wars-følelsen når jeg spiller.

Gameplaymessig er det ikke komplisert og kontrollen er helt grei.

takk! nå fikk du mg til å glede mg :D

Nå skal jeg ikke si noen spoilere, men det er et par fine overraskelser senere i spillet også. Gled deg. :)

Hvordan er Jedi knigt 2 i forhold til eneren?

sinsykt kult spill. et av de beste rpg'ene jeg har prøvd. den kommer langt ned på topp 20 lista mi. jeg vet ikke om den er med der engang. men så har jeg jo også prøvd ganske mange brae RPG-spill i mitt liv... :)
gled deg

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Helt klart ett av de bedre RPG'ene jeg har spilt. Utrolig arti spill.
Er vel det beste Star wars produktet på en god stund igrunn... hvertfall til den nye filmen kommer.

Opprinnelig skrevet av blizzy@06.01.2005, 23.42
det er bra, ikke uten grunn at jeg har runda det cirka 5 ganger :kul:
159412​
Skikkelig emneoppvekker du Blizzy :totomleropp:
KotOR er et genialt RPG.
Gleder meg til oppfølgeren

Opprinnelig skrevet av Mongis+07.01.2005, 16.34-->
<!--QuoteBegin-Frenzy
@07.01.2005, 16.27
KotOR er et genialt RPG.
Gleder meg til oppfølgeren
159679​
Word!

11. februar kan ikke komme fort nok. Har en mistanke om at det spillet kommer til å sluke opp all fritiden min. Ikke bra, med tanke på skolearbeid, osv. ;)
159682​
[/b]
neida....
WoW kommer til å sluke opp fritden, mens KotOR 2 kommer til å kreve natte søvnen :totomleropp:

D

Deleted member 91

Gjest
W00t? Jeg vurderer å ønske meg dette til bursdagen min, men jeg lurer på om det er noe tess å spille før jeg har spilt, evt. fullført eneren? Isåfall tror jeg at jeg bare gir god beng i det hele. Hmmm. Anyone?

Jeg vil anbefale å runde enern først...så ønsk deg enern først du. og etter 2 dager (når du forhåpentligvis har runda det 1 gang) kan du bruke bursdagspenger eller no til å kjøpe 2ern.

Obisidian Entertainment har selv gjentatte ganger sagt at det ikke skal være nødvendig å ha fullført eneren for å nyte KotOR 2. I begynnelsen av oppfølgeren får man nemlig en del spørsmål, som forteller spillet om man har spilt eneren(og hvordan), eller ikke.