hallo ta det litt med ro når eg meinte star wars kler så meinte eg jedi kler og det med rouge squaderon va at alle flyge spill i star wars kategorien e best.
hallo du har ikje rett å komma her og sei at eg ikje kan noge din jævel du må dra den muså di langt opp i .... dette va om star wars ikje om kem så vett ka eg bare nevnte det for løye ikje hiss deg opp din rektangel kug
Opprinnelig skrevet av K999@06.03.2005, 12.19 hallo ta det litt med ro når eg meinte star wars kler så meinte eg jedi kler og det med rouge squaderon va at alle flyge spill i star wars kategorien e best.
@03.03.2005, 17.55 doke e alle bare n00ber ingen her kan mer en meg om star wars eg går til og med i star wasr kler så slå den og t dokke som sleit med og vita rekkefølgen t filmane så ska dokk vita at E.3 har ikje komt ut ennå en gang og og di beste star wars spelå e jo sfølgi rouge sqadron 1,2,3 det e definitivt med flyge spel i star wars kategorien the force is whit us
LOL, minner om alle taperene så ventet i utfor kinoen når episode I & II kom ut. Bare nerdeoutfits, star wars leker (JA LEKER, IKKE EFFEKTER) og tv med dvd ute der de drepte tiden med å se alle de tidligere star wars filmene..