Starcraft 2

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
SITAT
A new South Korean source claims that, according to a leak, Blizzard will be announcing StarCraft 2 at the World Wide Invitational, on the 19th of May 2007.[/b]
http://sc.gosugamers.net/news.php?id=6151

Tja, ikke så mye meninger om dette siden jeg er ganske skeptisk over validiteten på rykter rundt blizzard-spill (diablo3 og sc2 er vel noen av de mest diskuterte og pre-hypede oppfølgerene jeg kan tenke meg). Det som får meg til å poste denne isteden for andre rykter er at de påstår det blir annonsert om noen dager, som gjør det hele mye mer konkret enn et "du assa jeg vet at dem lager sc2 fordi det har jeg hørt fra en fyr som har hørt det fra en han kjenner som vasker gulvet til blizzard men jeg har ikke noen referanser å peke til"-type rykte.

Dukie

nice girl
Hvis StarCraft II kommer så blir jeg så glad at jeg skjærer av meg armene !!!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men da får du jo ikke spilt det.

Lodin

Der Waaaah
Har sagt det før og sier det igjen. Det er World of Starcraft og jeg vil fryde meg over lyden av hundretusen koreaneres tenners gnissel.
Kammerat av meg har bursdag den nittende og han gleder seg som en unge til å få det i gave. =D

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
SITAT(Jante @ 27.04.07, 21.34) 63447 åj.

Nåja, hvis noen moderator føler for det så er det bare å slette eller flytte disse innleggene under den eksisterende tråden.