StarCraft 2

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#1
Hei, jeg heter Jonna og jeg er en lat faen! Ikke vær så lat som meg, for da vanker det anmerkning!

OJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OJ!!!!!!!!!!!!
OOOOH

[Edit] hihiih.. jeg tenkte det var for at folk ikke skulle skjønne hva det var. sånn at når de klikket på det så ser de at verden er kul alikevel istedetfor at det er world of starcraft.

Ja... siden the surprise da er ute. Starcraft 2 folkens. ligger en teaser/trailer på 1up et sted men streamingen kræsjet på min så den sluttet etter 2minutter eller noe slikt.
ligger en del bilder på ign, og gamespot har jeg ikke vært på enda. Eurogamer har ikke oppdatert ting ennå så de er homo.



 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#3
Jeg har sjeldent følt meg så... utrolig glad, så lettet, som når jeg gikk inn på blizzard.com i dag.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#4
Dette øyeblikket har jeg ventet på i 10 år!

Trodde faktisk aldri det skulle skje, men heldigvis. :D aah.

Håper virkelig de ikke forandrer alt for mye, og beholder den gamle starcraft "feelen" som gjorde det så populært. Blir også spennende å se alle de nye troppene man kan bygge.
 
#5
JEEEEEEEEEEEESS. TAKE THAT U FUCKING MMORPG :argh:

Hadde det blitt "World of Starcraft", da hadde jeg blitt så jævlig skuffet.
No need for that yet :D
 
#7
- Glad det ble RTS og ikke MMORPG.
- Skuffet over at det ikke var Diablo 3 (selv om jeg var omtrent 100% sikker på at det var SC2).
- Kjøper det uansett. :)
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#8
Etter å ha sett gameplay-filmene så forkaster jeg min skepsis 0om at alt mye er forandret. Virker som de har tatt vare på alt det gode gamle og gjort det bedre. Pluss at grafikken virker nydelig. Er glad for at det ikke ble en fjerde rase også. Mye bedre ed 3 velbalanserte raser, enn 4 halvgjorte.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#9
Så utrolig lettet over at det ikke ble en mmo, ja (eller mer spesifikt, at det ikke ble en mmorpg).

Gleder meg sykt til å spille zerg i full 3d. Mulig jeg må grave fram den gamle starcraft og kjøre gjennom den igjen.

Edit: Jeg må få lov til å uttrykke mitt mislik mot folk verden rundt som klager og uttrykker skuffelse for at det ikke er Diablo 3 eller en ny WoW expansion. Makan til barnslighet skal man lete lenge etter. Man får noe supert og klager på det man ikke fikk.
 
#10
Ut i fra hva du skrev i inlegget ditt ville jo du blitt litt gretten om det var et mmo? :D

Men ja ... Nerdeorgasme. 2k.
 
#11
SITAT(Tomas @ 19.05.07, 14.58) 66761
Edit: Jeg må få lov til å uttrykke mitt mislik mot folk verden rundt som klager og uttrykker skuffelse for at det ikke er Diablo 3 eller en ny WoW expansion. Makan til barnslighet skal man lete lenge etter. Man får noe supert og klager på det man ikke fikk.
[/b]
Hvis de hadde mer lyst på Diablo 3 så må de få lov til å si det. Alle elsker ikke Starcraft, vet du. De kan dog ikke ha spesielt mye kjennskap til Starcrafts popularitet i Sør-Korea. Hvis Blizzard hadde arrangert et sånt show og ikke vist noe Starcraft-relatert ville de blitt lynsja.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#12
Nåja, jeg hadde da fremdeles vært hypp på en mmo, den type skuffelse jeg tenker på er folk som ble fly forbanna for at det ikke ble spillet de ville ha, og "truer" med å boikotte blizzard osv.
 
#16
Okey okey, hva er egentlig StarCraft, er det liksom en craft med star? eller hva faen? Sånn seriøst? Hva er historien bak dette spillet? Hvorfor spruter alle på dette spillet?
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#17
Strengt tatt så kommer det vel til å bli med starcraft som med Counter-Strike, nemlig at alle puristene/sør-koreanerne/idiot savantene kommer til å spytte på den nye versjonen og holde seg til den de kan fullstendig utenat, eller hva?
 
#18
Det kan være, men så har jeg også troen på at alle som spiller starcraft aktivt har et litt større IQ nivå en de som spiller CS. så jeg tror ikke det kommer til å være like mange som "sverger til 1ern"
 

Lodin

Der Waaaah
#19
SITAT(NiloPilo @ 20.05.07, 12.34) 66832
Okey okey, hva er egentlig StarCraft, er det liksom en craft med star? eller hva faen? Sånn seriøst? Hva er historien bak dette spillet? Hvorfor spruter alle på dette spillet?
[/b]
En gang i tiden var det et lite brettspill som het Warhammer og dette skulle Blizzard lake PCutgave av. Når de så ikke fikk lisensen endra de bare litt på settingen og kalte det Warcraft. Noen år etter og et Warcraft 2 senere fant de ut at de skulle lage noe nytt, men fordi orginalitet ikke er deres sterkeste side så valgte de å bare bøffe framtidsversjonen av det samme brettspillet, Warhammer 40.000.
Trenger ikke se lenger enn noen av de nye unitsene for å se hvor de får inspirasjonen sin fra. XD


Forøvrig er jeg skuffa over at det ikke ble et MMO. Hadde gleda meg til alt nerdraget.
 
#20
Har sett en god del filmer og klipp fra spillet på gametrailers.com nå, og jeg må si jeg liker det jeg ser. Eneren er et av mine absolutte favorittspill (bare synd at jeg suger så grusomt i det.... klarer ikke protoss-campain engang, og har prøvd en del å spille på nettet, men aldri vunnet. Folk kommenterte at jeg spillte som en pc... :() Dessuten vil nok toeren kreve litt for mye til at jeg får prøvd det.