StarCraft: Ghost

#1
For oss som har sett frem til Blizzards StarCraft: Ghost, som inkluderer meg, er dette dårlige nyheter. Vi må nemlig vente til neste år, 2005. før en eventuell utgivelse.

Det er nå nylig at Bliazzard har bekreftet ryktene om nok en utsettelse av deres lenge etterlengtede StarCraft: Ghost. Grunnen? Blizzard sier følgende "we want to expand and evolve the design of its upcoming tactical-action console game." Nye features og gameplay enhancements blir lagt til slik at fans i allefall vet at de har noe å se frem til.

Mike Morhaime, president av Blizzard Entertainment sier følgende: "We are very committed to StarCraft: Ghost as a major part of our lineup. As a result, we plan to build additional time into the schedule to polish the game until it meets the high standards that our customers have come to expect from Blizzard products.

"We are sorry to disappoint players with a delayed launch but are confident that we will deliver a great game with the additional development time."


For meg kommer ikke dette som en overraskelse, og jeg begynner egentlig å drite i hele spillet. Men jeg håper virkelig at spillet blir så bra som jeg, og mange andre, forventer.
 
#3
Det var som faen da... den første gameplay traileren av spillet kom jo i 2002 og nå skal vi vente til 2005!... Jaja, jeg håper inderlig at dette spillet blir så bra som blizzard sier det skal bli.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#4
Ååå, Blizzard torturerer meg!! :(
Jeg har jo vært snill og ventet på et nytt SC spill siden 1998. Det burde være bra. :mad:
 
#6
Opprinnelig skrevet av Howie@21.06.2004, 17.05
"Starcraft Forever, coming soon"
hehe... jeg bare ventet på at noen skulle ta den sammenligningen
 

Dukie

nice girl
#7
Typisk Blizzard. De gjør ALTID det.

Jaja, denne gangen kom det iallefall ikke som et sjokk, og jeg får varme opp med en runde med StarCraft imens.