Starcraft Ghost

#21
se på W3:ROC\TFT & SC\BW som et par pupper.. man vil ikke kose med bare den ene, man MÅ kose med begge..! syntes ROC var konge når det kom jeg.. de fiksa hoppet fra 2d til 3d fett syntes jeg :) + at WOW kommer snart!! :tommelopp:

SC Ghost håper jeg blir bra, har venta en stund på det nå ja..

SC2 MÅ bli bra, hvis ikke så er min idelle verden lagt i grus..

(har spilt SC\BW i 5 år) :)
 
#22
Det er utsatt til første eller andre kvartal 2005. >_< :mad: :tommelned: \m/
 
#23
Oooow :( ! Skal nok anskaffe meg Starcraft Ghost når det kommer, men egentlig så tror jeg at det blir noe samme affæren som Command & Conquer Renegade..

Angående konsoll-spill fra Blizzard så har de laget "Rock `n Roll Racing" til SNES ;) . Et bil-spill som blant annet har Black Sabbath`s "Paranoid" som bakgrunns-theme på en av banene :D .

Har spillet originalt i samlingen min ;) .
 

Dukie

nice girl
#24
Er det noen som spiller Starcraft 1 ennå?
Ja, det blir litt hver uke! StarCraft er tidenes strategi og blant mine alle yndlingsspill gjennom alle tider. Fatter ikke hvorfor jeg ikke har et StarCraft sitat i siggen min, må skifte den ut med den ene Duke siggen. Men hvem av dem?
 
#25
Blizzard kan det å ta seg tid til må lage spill.
 
#26
Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@03.10.2004, 09.45
Blizzard kan det å ta seg tid til må lage spill.
111575​

Det stemmer :) . Noe som forsovigt er helt OK, så lenge spillene holder topp-nivå.
Personlig ble jeg veldig skuffet over Warcraft 3 :( .
 
#27
Opprinnelig skrevet av Shadar@23.09.2004, 18.35
Populous var det Bullfrog som laget, og Blizzard har vel ikke laget noe konsollspill på egenhånd siden Blackthorne til SNES, og det er fra 1993.
107187​

De har nå lagd et ganske nytt spill også, Goblin Commander, men det kom visst tilsynelatende ikke til europa, har ihvertfall ikke sett det i butikkhyllene ennå.

Og over til topicet:
Hakke peil, men det kommer nok til å erstatte Goblin Commander, selv om det er to spill med helt forskjellige spillsjangere.
 
#28
Hehe, her på Finnsnes er det ofte compo i Starcraft på gamezone. Starcraft har levd lenge her oppe i nord :D Starcraft ranker nok høyt på favorittlisten min, ja.
 
#29
Jeg spiller Starcraft omtrent hver dag; det er jo alt jeg spiller for tiden, ca. Gayway blir så grundig eid.

SC:Ghost er så langt unna...Er jo ekkelt å tenke på det nå, og ha forventninger i mange måneder.
 
#31
Hvis du har tenkt på SC:Ghost helt siden det ble kjent, og hatt skyhøye forventninger hele den tiden, må jo du være ganske glad i selvpining. .Ellerno.
 

Kilik

Lokal moderator
#33
Dette var et spill jeg nesten hadde glemt. Jeg ønsker meg heller en skikkelig Starcraft-oppfølger. Nesten utrolig at det ikke har kommet med tanke på populariteten til originalen, men Blizzard håver vel inn nok penger på WoW for tiden...
 
#34
Hørte da i dag på 'The Hot Spot', Gamespot sin podcast (jeg har ipod og muligheten, ikke mobb!) og der sa dem da at Blizzard har kanselert hele prosjektet etter å ha byttet både utviklere og utgivere.
 
#36
Duke Nukem kommer! Det kommer sier jeg jo! :grine:
<strike>Det blir strippere, fysikkmotorer, en gigantiskt fotball-boss og tragisk sexscene på slutten!

LOVER DERE!</strike>

EDIT: ... det var Duke Nuke'em 3d jeg tenkte på :svette:
 
#37
blir greit med ghost tenker jeg. det blir ikke til next gen, right?

blizzard var jo med og laget rock'n roll racing og lost vikings sammen med interplay da.


edit: mongo skrivefeil