Starcraft!

#21
Opprinnelig skrevet av Freezar+23.10.2004, 23.49-->
<!--QuoteBegin-dkdaffy
@23.10.2004, 18.03
spillte litt før, spillte da mest med terran selv om yndings rasen min var zerg.
Har nå total konvertert til WarCraft og Undead!
122844​

Yeah! Undead! Og... human, seff!

Kozeloz: min mass worker strategi hadde lett knust fire zerglings...
122980​
[/b]

Du liker å løpe rundt etter zerglingz med arbeiderene dine? ;)
det gjør Gateway666 også :D
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#22
Ja, Starcraft er fett. Jeg skal ha en kamp mot en engelsk type idag, og skryter av at han er så god, men jeg skal drepe han!!
Jo, forresten så er jeg Zerg! Det erså kult å se på alle de eggene klekker og det flyr tusenvis av Mutalisker opp i himmelen! ^_^
 
#24
Opprinnelig skrevet av Toz@24.10.2004, 10.11
Det er kult helt til jeg kommer med Valkyries og corsairs å lager blodpudding av dem  :p
123070​

Nei, for plutselig detter mine Undead units inn i starcraft verdenen, det eneste rare er at de har mutert til SupaDupa PEONS!
De eier ALT og alle innen StarCraft. WarCraft, C&C, you name it, og går deretter tilbake til sin opprinnelige form som div undead units og kaprer hele universet(stavet jeg det riktig :p ?).

Nå har de MANGE små søte zerglings i dyrehagene sine og klapper på firebats`ene de har i hjemet som kosedyr og alt er koz i den nye undead verden!

Back to topic:
Tror jeg skal spille litt StarCraft til helga igjen, da skal jeg seff gå for Zerg!
Noen som har noen gode zerg strategier til meg? :p .

Glemte forresten nesten at Protoss Probe`ene nå brukes som hus-rydde-robot og Tjeneste-pike-robot, tror hvertfall det var probe eller druid eller no de Protoss byggerne het?


Edit:
Forresten, hva er StarCraft: Shareware?
 
#28
Du liker å løpe rundt etter zerglingz med arbeiderene dine?
det gjør Gateway666 også.
Fisj, i skammekroken med deg. Zerg er noen slemminger...
:romvesen:
Nei seriøst, Zerg er bra, men jeg har rett å slett ikke sansen for det umenneskelige , ihvertfall ikke når de er påfallende lik larver og klekkes ut av en slimete kokong. Nei, gi meg noen siegetanks :forelsket:
 
#30
Likte Terran jeg..

Men WC3 er mye bedre! Alle de nye funskjonene f.eks. For ikke å nevne micro som ikke er til stede i BW.
 
#32
Pah, alle vet at Lodin skal spille Dawn of War med meg nå. ?

PM me if you want... :flau:
 
#33
Opprinnelig skrevet av Zythius@26.10.2004, 10.44
For ikke å nevne micro som ikke er til stede i BW.
124091​
det må være tull?
er det liksom ikke micro i Starcraft nå?

skal jeg vise deg noen Replays med micro du bare kunne drømme om? ;)
 
#34
Kanskje han ikke vet hva micro er. Starcraft introduserte micro til strategiverdenen, din homo!

*drømme om SC....* GATEWAY!
 

Lodin

Der Waaaah
#36
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@27.10.2004, 16.06
Pah, alle vet at Lodin skal spille Dawn of War med meg nå. ?

PM me if you want... :flau:
125278​
Skulle gjerne gjort det, men jeg har desverre ikke noen gyldig CD key. :flau:
Må først komme en måned hvor det ikke er noen andre spill som frister mer.