Starfox 2 Assault

#21
Synes det er et helt ok spill jeg...
litt kort kanskje men det er nok av humor og
underholdning gjennom hele spillet ;)

Anbefaler og kjøpe det :D
 
#22
NÅ som jeg får penger kan det hende jeg skaffer det.. Kun for å ha flere multiplayerspill :p
 
#23
Det er alt for knokete kontroller. Når man går på bakken er du alt for stiv, du går sidelengs og fort. Vil nok ikke anbefale dette spillet til noen med mindre de får det billig.Multiplayeren er heller ikke no å skryte av.
 
#24
Opprinnelig skrevet av Torulv@28.06.2005, 12.54
Starfox spillene ble offteste laget av Rareware i gammel tid. Nintendo ga Namco (tror jeg) jobben med og utvikle Starfox Assualt, derfor det ser så crappy ut. Adventures skal jeg tippe er mye bedre, selv grafikken på adventure er bedre enn Assualt. Starfox Assualt ser blærite og dårlig ut.
236681​
Det eneste Starfox spillet utviklet av Rare er Adventures, og den er ikke særlig god. Kampsystemet er noe av det dårligste man har sett, og spillet er altfor lett!
 
#25
Hadde høye forventninger til Armada..
Så testa jeg det på Spider Man. Det sugde.
Ble for dårlig, kjedelig og barnslig.
Kan de ikke lage et mer voksent Starfox?
 
#28
Jeg var heller ikke skuffa over Wind Waker, synes cel-shadinga funka. Sammenligna ikke WW med Assault, bare det at TP var like voksent i forhold til serien som det du ønska i StarFox
 
#29
Hvor teit ville ikke det blitt da? Hovedpersonen er en rev, også har vi hans kompanjonger; en frosk, en kanin og en fugl. Og sjefen hans - en hund.
 
#30
Du har jo rever med rabies, giftige frosker med store maskuline blåseoppmunnsaker, kaniner i løpetid og store prektige fugler som viser makt.
Starfox med en lite twist. Starfox med et lite sint blikk i øyet
...knurr!
 
#31
Det kunne blitt skikkelig bad-ass!
Uansett om karakterene er dyr!
Bare ta Lylat Wars, gi det en ansiktsløftning, gjør det vanskeligere, mere levende fiender, mere dramatisk (og selvfølgelig overdreven) historielinje og overflødig fan service! Jeg hadde kjøpt to!
 
#32
Ja! også får man experience points og levler opp osv! og kan putte Starfox sitt skip i garasken å tune det!... bare noen ideer rett fra topplokket
 
#33
Det hadde funka!
Som i "Going Commando" bare fetere, og mere skikkelige options, ikke bare "vingene ser sånn eller sånn ut". Masse tuning, modding og våpenkonfigurasjoner!