Starfox Assault

Av alle ting fikk pappa dilla på StarFox adventures, og da når han satt seg fast måtte jeg hjelpe han. Dvs spille 78% av spillet. Beste med hele spillet er "twisten" på slutten og I StarFox stil må man nedkjempe et Andross hode.

ja dette bli bra... Lylat wars er en klassiker(greit det var veldig kort, men det var pokkern meg bra...) ! et av favorittspillene på n64, og forgjengeren var en av favorittene på snes...

jeg synes SFA var et underholdene spill, litt kort men utrolig vakkert..... ikke noe lylat wars men definitvt et spill jeg har hatt mye glede av...

med andre ord: Starfox Assault= store forventinger !

Hvis man på død å liv skulle ha gull medalje på alle banene, pluss alle banene på Expert, varte det temmelig lenge. Var egentlig lettere å skaffe seg gullmedalje på Expert, fordi man møtte flere fiender. =\

Synd at man måtte ha medalje på venom på Normal og Expert for at multiplayeren ikke skulle suge ball. Skulle vært alt det der fra starten av, og gullmedaljene skulle slipt løs enda flere multiplayer options.

Kilik

Lokal moderator
Ser ut til at det følger med tre bonus-spill. Flott gjort av Namco...

Though it hasn't been confirmed, one retailer reported that Star Fox Assault will include three classic Famicom (Japanese NES) titles as bonuses that are unlocked as you play through the game. The three Famicom titles will be classics from Namco: Star Fox Assault: Xevious, Battle City, and a shooter named Star Luster that was never released in the US.
http://www.gamespot.com/news/2005/01/14/news_6116470.html

The same Star Fox we've all come to expect. Arwing missions rock, while ground missions suffer from sloppy control.
Var det jeg var redd for. :(
Men fint at fly-oppdragene er i god gammeldags StarFox-stil!

Liker Starwing til SNES ganske godt, så jeg skal gi det en sjanse!

Desverre så lå det i kortene at bakkesekvensene kunne ødelegge mye av spillet. Jeg hadde håpet på at Namco skulle "pull it off", men utifra denne anmeldelsen ser det ikke slik ut. Men har jo ikke spilt spillet ennåp da.. :)

Star Fox Assault - 7.3 (Gamespot)

"Overall, Star Fox: Assault is a game worth playing. It may have its blemishes, but it can also be a lot of fun, and you'll likely enjoy what it has to offer."

Det er kanskje ikke så bra som jeg hadde håpet, men det ser moro ut, så jeg skal nok ha det.

Skal se Video Review på Gamespot nå ...

Neih, siden Krystal er med så skal jeg skaffe meg dette..

Men hvorfor har namco gjort om på Arwingen? Stor feit og klumpete.. Designet i Starfox Adventures var jo vanvittig mye kulere!!

Om bare Rare aldri hadde blitt kjøpt opp... :(

Fikk spillet fra junaiten på lørdag. I likhet med Lylat Wars er det et forholdsvis kort spill (10 missions), men selve målet er jo å få alle medaljene og finne alt som er av hemmeligheter. Savner mer flyging, selv om de gangene man befinner seg på bakken ikke er altfor gale... så lenge man får bruke LandMasteren. Det mest morsomme med å være utenfor noe som helst slags fartøy er når man får stå på vingen til en annens Arwing og skyte mot fiender.

Voice-actingen kan være til tider vel cheesy og som Penny Arcade sier, så er Slippy litt "ghey".

MoFo2

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Star Fox Assault - 5.5 (1UP)

Opprinnelig skrevet av Che Chou
In collaboration with Nintendo, third-party developer Namco's latest effort, Star Fox: Assault, fuses the aerial combat of yore (i.e., on SNES and Nintendo 64) with the hit-or-miss on-foot adventure elements of the series 2002 sequel. What they arrive at is a watered down, compromised hybrid of disparate parts, aching to gel together into a cohesive action experience.

But break the game down into its respective parts and there's no one aspect that's more to blame than the rest. Everything about Star Fox: Assault comes across as competent, yet, frustratingly bland.
Hm.

On the contrary, the game is just competent enough to give us a glimpse of what Star Fox: Assault could have been in more capable hands.
In more capable hands. Rare's hands.

Ærlig talt da, se så sinnsykt stygg arwingen har blitt:

i forhold til denne:

Rare laget jo et fett design med inspirasjon fra x-wingen, men hva har namco gjort? Fysj og æsj!